loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن
Neuo بازدید : 258 پنجشنبه 22 آذر 1397 نظرات (2)

اجاره و فروش ردیاب آهنربایی

 

ردیاب مخفی خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ، ردیاب مغناطیسی )

فروش ردیاب آهنربایی 09039070877 و 86072193

مدل: ( HGM-03 ( Concox GT03 ,  Jimi jv03 -- JV03

استفاده از طراحی قوی آهنربایی جهت نصب آسان و سریع بر روی بدنه ، شاسی و یا داخل اتاق انواع خودروهای سبک و سنگین .

قابلیت اتصال به بدنه انواع کانتینرهای حمل و نقل ریلی ، جاده ای ، دریایی ، هوایی

دارای استاندارد IP65  ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند.

استفاده از تکنولوژی های GSM+GPRS+GPS ، جهت ردیابی قوی با دقت و سرعت بالا .

مناسب برای انواع ماشین ، خودرو وسیله نقلیه مانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه  .

مناسب جهت کنترل و ردیابی انواع وسایل خانگی که قابل سرقت کردن هستند.

دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ) کاملاً مقاوم در برابر آب و رطوبت ( ردیاب ضد آب آهنربایی ) .

دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی )  قابل استفاده برای مسابقات موتور سواری ، ماشین سواری (با قابلیت ثبت مسیر ، ثبت سرعت ، ثبت جهت حرکت ).

استفاده از باطری پر قدرت داخلی بدون نیاز به اتصال به شارژر برای مدت زمان طولانی ( 7 الی 50 روز ).

دارای اپلیکیشن اختصاصی موبایل جهت ردیابی کامل دستگاه ردیاب آهنربایی به صورت آنلاین.

امکان بازبینی کلیه مسیرهای طی شده توسط دستگاه ردیاب آهنربایی خودرو در یک سال گذشته .

دارای پنل اختصاصی اینترنتی جهت ردیابی دستگاه ردیاب آهنربایی و بازبینی مسیرهای طی شده از طریق برنامه مرورگر ( Internet Browser ) در انواع تبلت ، موبایل و سیستم کامپیوتر .

قابلیت شناسایی و ردیابی نقطه ای دستگاه از طریق ارسال پیام کوتاه .

دارای هشدار کاهش شارژ باطری دستگاه .

دارای قابلیت تعریف انواع حصارهای امنیتی ورود و خروج به محدوده های از پیش تعریف شده توسط مالک دستگاه ردیاب آهنربایی خودرو همراه با ارسال پیامکهای هشدار ورود و خروج به حصارها.

 

مشاوره و فروش

www.hamgamgrp.com

02186072170-02186072181

 

توضیحات کامل در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 146 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

مدتی از گمانه‌زنی‌ها درباره ایجاد ارز دیجیتال ملی بر پایه ریال توسط مسئولان پست بانک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت خدمات انفورماتیک می‌گذرد؛ اما هیچکدام درباره جزئیات این ارز دیجیتال سخن نگفته‌اند. در ادامه به بررسی جزئیات و ماهیت ارز دیجیتال ایرانی یا تومان کوین می‌پردازیم.

به گزارش پایگاه خبری بانک‌مردم، طبق اظهارات مدیرعامل «شرکت خدمات انفورماتیک» طراح و توسعه‌دهنده ارز دیجیتال ملی، این ارز دیجیتال به هر میزان که بانک مرکزی تصمیم داشته باشد با پشتوانه ریال قابل صدور است و در شبکه زیرساخت بلاک‌چین خصوصی توسعه پیدا کرده و قابلیت استخراج یا ماینینگ توسط ماینر‌ها را ندارد.

متن کامل در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 272 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

باب اول

تجار و معاملات تجارتي

ماده 1 - تاجركسي است كه شغل معمولي خودرامعاملات تجارتي قراربدهد.

ماده 2 - معاملات تجارتي از قرار ذيل است :

1 - خريد يا تحصيل هرنوع مال منقول به قصد فروش يا اجاره اعم از اين كه تصرفاتي درآن شده يانشده باشد.

2 - تصدي بحمل و نقل از راه خشكي يا آب يا هوا به هرنحوي كه باشد.

3 - هرقسم عمليات دلالي ياحق‌العمل كاري (كميسيون ) و يا عاملي و همچنين تصدي بهر نوع تاسيساتي كه براي انجام بعضي امور ايجاد ميشود از قبيل تسهيل معاملات ملكي يا پيداكردن خدمه يا تهيه و رسانيدن ملزومات و غيره.

4 - تاسيس و بكار انداختن هرقسم كارخانه مشروط براين كه براي رفع حوائج شخصي نباشد.

5 - تصدي بعمليات حراجي

6 - تصدي بهرقسم نمايشگاههاي عمومي.

7 - هرقسم عمليات صرافي و بانكي

8 - معاملات برواتي اعم ازاين كه بين تاجر يا غيرتاجر باشد.

9 - عمليات بيمه بحري وغيربحري.

10 - كشتي سازي و خريد و فروش كشتي وكشتي راني داخلي يا خارجي و معاملات راجعه به آنها.

-متن کامل کل قانون در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 209 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

غالبا سکته های قلبی در افراد مسن و افرادی که ریسک فاکتورهایی  دارند ( عوامل خطر ساز )  مانند  افراد سیگاری و افرادی که دارای  فشار خون و چربی خون بالا و سن بالا می باشند و در کسانی که فست فود می خورند و چاق هستند ( مخصوصا چاقی دور شکم )   شایعتر است . این افراد اگر  با درد سینه مراجعه کنند اولین تشخیص احتمالی سکته قلبی می باشد که باید سریعا بررسی شود و برای این افراد خطر سکته قلبی وجود دارد. در افراد مسن امکان دارد سکته قلبی بدون علامت باشد به این صورت که مریض با علامت درد سینه مراجعه نکند بلکه با ضعف و بی حالی و سرگیجه و افت فشار خون و قند خون گاهی با علامت غش کردن که با اصطلاح سنگ کوب گفته می شود مراجعه می کند و گاهی اصلا هیچ علامتی بیمار ندارد این افراد بیمارانی هستند که سکته قلبی می کنند بدون اینکه کوچکترین علامتی داشته باشند. این نوع سکته بیشتر در بیمارانی اتفاق می افتد که سن بالا دارند و یا دیابت طولانی مدت داشته باشند.  تنها کاری که می کنند اکو قلب و نوار قلب از این بیماران گرفته می شود و تغییرات قلبی مشاهده می شود  که یک و یا دو رگ آنها بسته شده است یکی 30 تا 40 درصد گرفته شده باشد و دیگری 60 درصد گرفتگی داشته باشد  . اگر با آنژیو مشاهد شود یک یا دو رگ بسته شده است متوجه می شود که این فرد سکته قلبی کرده است.پس برای افرادی که دارای ریسک  فاکتور های گفته شده در بالا هستند و یا سن بالا دارند سالیانه بهتر است یک نوار قلب یا اکو قلب گرفته شود و هرگونه تغییری که در نوار قلب آنها دیده می شود و یا یافته ای که در اکو آنها دال بر اختلالات قلبی یا  اختلالی در دیواره یا ماهیچه قلب دیده شود،  بایستی  تست های دیگری جهت تشخیص کامل تر انجام شود.

پس لزوما سکته های قلبی تنها با درد قفسه سینه نخواهد بود . شاید  هیچ گونه علامتی وجود نداشته باشد ولی بیمار سکته کرده است . امکان دارد بیماری مراجعه کند و بگوید  که من 2 یا 3 هفته هست که سرما خوردگی دارم و خوب هم نمی شوم و  بدن درد داشته باشد  و دچار  بی حسی باشد  و بیرمق  باشد . این فرد به احتمال زیاد سکته قلبی کرده است . قابل ذکر است که  هیچ یافته ای ،  پزشک را به سمت سکته قلبی نمی برد مگر پزشک حاذق باشد که بتواند تشخیص دهد. ابتدا  برای این بیماران  نوارقلب گرفته می شود.

در یافته های اکو دو اتفاق می افتد:

اول EF یا قدرت قلب باید بالای 55 و 60 باشد که  می شود وضعیت نرمال ، یا قدرت قلب EF  پایین می افتد ( حدود  30 یا .. )  که   نشانه این است  که بیمار مشکل قلبی دارد

دوم اینکه در دیواره قلب و یا دریچه های قلب  اختلال حرکتی مشاهده شود که  اینها نشان دهنده آن است که یک حادثه قلبی و عروقی برای بیمار ایجاد شده است.

منبع : پورتال فوق تخصصی جراحی قلب و عروق پرشیا کلینیک

Neuo بازدید : 1027 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (0)

سازنده های تلفن های همراه یک سری کد هایی مخفی بر روی تلفن های ساخت شده خود قرار می دهند که حکم میانبر را دارند و اطلاعات دقیقی در مورد سازنده تلفن همراه،اطلاعات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می دهند که میتوانند با این سری از کد اطلاعات کاملی از تلفن همراه خود داشته باشند. در این بخش یک سری از کد های مخفی قرار داده شده که بسیار کاربردی بوده و تمامی کد ها تست شده و بر روی تمامی گوشی ها عمل می کند.

ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 2286 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (1)

شانه یکی از اعضای بدن است که دارای بیشترین حرکت می باشد و حداقل پایداری را در بین مفاصل بدن دارد. این شرایط شانه را بسیار مستعد در رفتگی کتف یا نیم دررفتگی آن می کند. متاسفانه در بسیاری از بیماران، در رفتگی یا نیم دررفتگی مکرر شانه پس از اولین دررفتگی شانه بسیار مشاهده می شود. به این ترتیب بیمارانی که دررفتگی کتف و شانه یا نیم در رفتگی آنها تکرار می شود در اصطلاح دچار شانه بی ثبات یا شانه ناپایدار هستند.

علائم عادی بی ثباتی مزمن شانه(علائم دررفتگی شانه) شامل موارد زیر است:

  • درد که در نتیجه وارد شدن آسیب به شانه ایجاد می شود
  • در رفتگی مکرر شانه
  • موارد مکرر بیرون آمدن شانه از محل صحیح آن
  • وجود احساس دائمی درباره شل شدن شانه، احساس حرکت به داخل و خارج مفصل، یا احساس آویزان شدن شانه

بی ثباتی شانه بر اساس علائم بیمار و معاینات فیزیکی خاص تشخیص داده می شود. در این رابطه آزمایش های مشخص وجود دارند که امکان استفاده از آنها برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر و برنامه ریزی برای درمان بیمار و پیشگیری از دررفتگی مکرر شانه وجود دارد. این آزمایش ها به شرح زیر هستند:

  1. عکس برداری رادیولوژی
  2. عکس برداری ام آر آی
  3. سی تی اسکن

 

ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 521 جمعه 05 شهریور 1395 نظرات (0)

قدم های اول

1- در اولین قدم گوشی را خاموش و باتری گوشی را خارج کنید. اگر هم خشک خشک نشده است اصلا توی گوشی نیاندازید چون ممکن است اتصالی کند. احتمالا سوختن باتری زیاد است پس اگر گوشی بعد از خشک کردن کار نکرد در وهله اول فکر نکنید گوشی سوخته است!

2- سیم کارت را هم در بیاورید. خیلی سریع این کار را انجام بدهید چون سیم کارت هم خیلی حساس است و اگر در معرض آب بماند سریع می سوزد. خسارتش سنگین نیست اما از وقت و کار و زندگی می اندازد حسابی.

3- از سشوار استفاده نکنید. سشوار اولین راهی است که پیشنهاد می دهند اما سشوار باد داغی می زند که خودش هم می تواند باعث خرابی بشود. اگر سشوار شما برای گرمایش درجه بندی دارد از درجه گرمای کم می توانید استفاده کنید. هر چند توصیه می کنیم از راه هایی که در ادامه ذکر می شود استفاده کنید.

و حالا 5 ابزار بسیار مفید برای خشک کردن گوشی تلفن همراه :

ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 445 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

ساعت روز قیامت» ساعتی نمادین است که از سال 1947 و بعد از پایان جنگ جهانی اول توسط اعضای بولتن دانشمندان هسته‌ای معرفی شد. این ساعت نزدیکی به وقوع فاجعه و سقوط تمدن بشری را بر اثر مسائل مربوط به وقایع سیاسی مثل جنگ اتمی و تغییرات آب و هوایی نشان می‌دهد. حالا اعضای مؤسس با صدور بیانیه‌ای با جلو کشیدن دو دقیقه‌ای ساعت از پنج دقیقه به نیمه شب آن را به سه دقیقه به نیمه شب به معنای وقوع فاجعه نزدیک کردند. آنها در این بیانیه تغییرات بررسی نشده آب و هوایی و خطر انباشت جنگ افزارهای اتمی و مناقشات حال حاضر جهان را دلیل این اقدام معرفی کرده‌اند. در این بیانیه آمده است: «در سال 2015 تغییرات مغفول مانده آب‌وهوایی، نوسازی تسلیحات هسته‌ای و تعداد بی‌شمار تسلیحات موجود در زرادخانه‌های اتمی، خطرات بیش‌ از اندازه و غیرقابل چشم‌پوشی را پیش روی ادامه بقای بشر قرار داده و رهبران جهان هم نتوانسته‌اند اقدامات مقتضی را در مقیاس و با سرعت لازم برای حفاظت شهروندان از فاجعه احتمالی انجام دهند. نبود رهبری سیاسی، زندگی همه افراد نوع بشر را به خطر انداخته است.»

Neuo بازدید : 695 شنبه 25 مهر 1394 نظرات (0)

مریخ بیش از هر سیاره دیگر منظومه شمسی اسرارآمیز و رازآلود است. فیلم ها و داستان های تخیلی بسیاری راجع به وجود حیات از نوع مریخی ساخته و نوشته شده است و تصور بسیاری از انسان ها از یک حیات فرازمینی؛ یک موجود مریخی است!   شاید این مساله ناشی از شباهت نسبی مریخ با زمین باشد. مثلا به دلیل اینکه در مریخ هم کلاهک های قطبی و بعضی تغییرات رنگی فصل ها وجود دارد. مدیر رصدخانه میلان جیووانی اسکیاپارلی  Giovanni Schiaparelli در سال  ۱۸۷۷ شبکه ای از خطوط  منظم و باریک را مشاهده کرد که اجزای بزرگتر سطح مریخ را به هم مربوط می کردند. یک اختر شناس آمریکایی به نام پرسیوال لاول Percival Lowell    در همان دوران اظهار داشت که این خطوط به نوعی بازمانده مجراها یا آبراهه هایی هستند که مریخی ها برای آبیاری مزارع یا حمل کالاهایشان با قایق های باری ساخته اند.

Neuo بازدید : 574 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

بر اساس گزارش مجله فوربس، ثروت ۴۰۰ پولدار برتر آمریکایی از مجموع ثروت ۱۵۰ میلیون آمریکایی دیگر بیشتر است؛ اما در مورد افرادی که در میان طبقه فقیر و ثروتمند قرار دارند چطور؟ طبقه متوسط؟ شاید شما هم در طبقه متوسط قرار داشته باشید؛ یعنی هنوز نه فقیر هستید و نه پولدار. بر اساس اطلاعات و آماری که طی دو دهه‌ی اخیر منتشر شده است، به نظر می‌رسد طبقه متوسط در حال کوچک شدن است؛ یعنی در آینده‌ای نه چندان دور شباهت کمتری به طبقه متوسط خواهید داشت. به احتمال زیاد یا فقیر خواهید بود و یا ثروتمند. دوست دارید کدام طرف باشید؟

اگر می‌خواهید طرف پولدارها باشید باید مثل ثروتمندان بی اندیشید. در ادامه ۱۰ تفاوت اساسی طبقه متوسط با پولدارها را بررسی می‌کنیم تا درس‌های لازم را یاد بگیرید:

Neuo بازدید : 505 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

مقاله ای که در پیش روی شماست و برای اولین بار در سایت ها و رسانه های کشورمان منتشر می شود ترجمۀ چندین مقاله و کتاب معتبر اروپایی و آمریکایی است که بسیاری از مراجع (رفرنسهای) این مقالات فقط در مراکز علمی و دانشگاهی جهان منتشر شده و در دسترس عموم مردم نمی باشد. ما از هر گونه دخل و تصرف علمی در محتوای این مقالات پرهیز کرده و فقط آن را ترجمه و ویرایش ادبی نموده ایم: تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل که عاقل را اشارتی کافی است.

منبع: www.ravazadeh.com

Neuo بازدید : 612 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)
سجده بر خاک راهکار دفع امواج الکترومغناطیسی برای شهروندان الکترونیکی

سجده بر خاک راهکار دفع امواج الکترومغناطیسی برای شهروندان الکترونیکی

یکی از معضلات عصر الکترونیک و به تبع ان زندگیهای الکترونیکی صدمات و لطمات ناشی از امواج تکنولوژیهای این عصر برای کاربران می باشد.
تجهیزات صوتی و تصویری ، موبایل ، کامپیوتر و ……
یک دانشمند غیر مسلمان (از اروپا) تحقیقاتی را مبتنی بر یافتن راهکاری برای خارج کردن امواج الکترومغناطیسی که به بدن آسیب می رساند،  انجام داده است.

جناب آقای غفوریان با استناد به یافته های این دانشمند مطلب جالب و ارزشمندی را تهیه و تنظیم نموده اند که روئیت این مطلب قطعا برای عزیزان خالی از لطف نمی باشد.

 

Neuo بازدید : 577 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ ، ﺩﺭ ﻫﺮ ﮐﺲ ، ﻣﻨﺤﺼﺮ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺷﻪ...!
ﯾﮑﯽ ، ﺩﯾﮕﻪ ﺷﯿﮏ، ﻧﻤﯽ ﭘﻮﺷﻪ..
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ، ﺁﺭﺯﻭﯾﯽ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ..
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ..
یکی دیگه ب خودش نمیرسه...
ﯾﮑﯽ مدام ﺗﺮﺍﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﻏﻤﮕﯿﻦ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﻩ..
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺵ، عکس ﯾﺎﺩﮔﺎﺭﯼ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻩ...!
یکی محبت نمی کنه ...!
یکی دیگه محبت نميپذيره ...!
و.....
اینگونه است ک ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻣﻬﺎ در ٣٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ و ﺩﺭ ٨٠ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﺩﻓﻦ میشوند...!

پائولو كوئيلو
متني که برنده ی بهترین جایزه سال شد...

---------------------------------------

شریعتی چه زیبا میگوید:
اما آنها نماز اجاره ای می خوانند و روزه اجاره ای میگیرند؛
مثلا: یک سال نماز به صد تومان، یک سال روزه به دویست تومان؛
برای امواتی که درحیاتشان وقت نداشته اند خودشان انجام دهند ولی پولی داشته اند، ک بدهند به نماز خوانان و روزه گیران حرفه ای تا برایشان انجام دهند...
پدر پول بسوزد که در دستگاه خدا هم کار میکند.آن هم چه کاری، جانشین پرستش خدا....
پول میدهند، تا دیگران برایش خدا را بپرستند و او به بهشت برود و ثواب نماز و روزه آنها راببرد.......
براستی که عجب حماقتی است جهل مذهبی....

---------------------------------------

پارتي بوديم مأمورا ريختن توخونه

عکس شهرام شب پره به ديوار بود.

مأموره بهش اشاره کرد و گفت
"از اين شهيد خجالت بکشين"


يه سري ازخنده شهيد شدن

منم رفتم فرازهایی از وصیت شهید شهرام شب پره رو مرور کنم:
"امشب که دیگه شب نیست
امشب مثه هر شب نیست

---------------------------------------

شیخی ولیمه گرفت .اطعمه فراوان بود که برق رفت.یکی گفت که تا آمدن برق همه مشغول دست زدن شوند تا مبادا کسی سفره را هاپولی کند. صدای کف زدن بلند بود که برق آمد. چشم همه به سفره افتاد که غارت شده بود شیخ گفت ما که همگی دست میزدیم؛ نکند جنیان سفره را غارت کرده اند! رئیس اجنه ظاهر گشت و گفت: شما هریک با یک دستتان به گردنتان میزدید و با دست دیگر غذاها را درشکمتان میریختید آنوقت تقصیرش را میاندازید گردن اجنه ؟! یکی از قلندران فرزانه گفت اینان در این کار ید طولایی دارند. سالهاست که با یکدست بر سر و سینه میزنند و با دست دیگر جیب خلایق خالی میکنند و میگویند اجنبی برد!!!!

Neuo بازدید : 1204 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

جیوه سرخ ماده‌ای ساختگی با ترکیبی نامشخص است که کلاهبرداران متعددی، عمدتاً روسی، مدعی کاربرد آن در ساخت بمب هسته‌ای شده‌اند. نمونه‌های بدست آمده از دلالان این ماده چیزی بجز رنگ و خاکستر نبوده است. در دهه نود میلادی ارزش هر کیلوگرم از این ماده ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده است.

در دهه نود در منطقه اورال، یک شرکت روسی در نامه‌ای به بوریس یلتسین، رییس‌جمهور آنزمان خواستار اجازه فروش جیوه سرخ برای جبران بخشی از گرفتاری‌های مالی روسیه شد و اجازه فروش ۹ تن از آن در ۳ سال پذیرفته شد.

تا کنون ترکیب مشخصی برای جیوه سرخ ارایه نشده است. نمونه‌ای که در سال ۲۰۰۴ بوسیله پلیس آلمان بدست آمد شامل ۱۰٪ وزنی پلوتونیوم، ۶۱٪ جیوه، ۱۱٪ آنتیموان، ۶٪ اکسیژن، ۲٪ ید و ۱/۶ ٪ گالیوم بود. فرمول پیشنهادی Hg۶Sb۲O۸ به همراه مقداری جیوه خالص بود. نمونه دیگری در سال ۱۹۹۸ بدست آمد که غیرپرتوزا، و ترکیب آب و یدید جیوه بود. در سال ۲۰۰۳ نیز نمونه دیگری در زاگرب پیدا شد که بدون آنتیموان و تنها جیوه بود و ازینرو فرمول دیگر پیشنهادی Hg۲Sb۲O۷ را رد کرد.

 

کامل در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 435 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

موضوعات جهت ازسال:

  1. علم روز رایانه
  2. بازی های رایانه ای
  3. علوم پزشکی مدرن و سنتی
  4. دانستنیها
  5. لطیفه، چیستان، خاطرات و ...
  6. موبایل و تبلت
  7. عکس
  8. دلنوشته
  9. شعر
  10. اقتصاد روز و بازار ایران و جهان
  11. اخبار روز
  12. مطالب آموزشی
  13. داستان کوتاه
  14. لینک های روز و مفید
  15. آموزش های تخصصی
  16. صنعت و تجارت ایران و جهان
  17. تغذیه و مواد خوراکی
  18. بهداشت و درمان
  19. تکنولوژِی
  20. و...

 

Neuo بازدید : 381 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

با توجه به ظاهر بسیار کوچک هرکدام از این موجودات اما یک جهان بزرگ، دیدنی و جذاب هستند. خون منعقد شده بسیار شگفت انگیز، کریستال های نمک بسیار متحیر کننده و هرکدام به نوعی انسان را تحت تاثیر قرار می دهند. کدام یک از این تصاویر شما را تحت تاثیر قرار می دهد؟

گلوبول های قرمز خون

کامل در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 803 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

حقه بازی اینترنتی یا Spoofing

هک به روش های Spoofing

همه ما در دنیا واقعی مراقب خطراتی هستیم که در زندگی روزانه، ما را تهدید می کنند. به خصوص انواع فریب ها و کلاهبرداری ها، که این روز ها کم هم نیستند. خوب است بدانید که چنین تهدید هایی در دنیای مجازی اینترنت هم وجود دارند و اتفاقا آنقدر زیاد هستند که حتما با آنها برخورد کرده اید و یا در آینده با آنها برخورد خواهید کرد و اگر حواستان جمع نباشد ممکن است به راحتی قربانی یکی از آنها بشوید.

Spoofing یا حقه بازی اینترنتی عبارت است از اینکه هر شخص، شرکت، وب سایت، و یا سرور ایمیلی، با جعل عنوان یا تغییر هویت، قصد کلاهبرداری، حقه بازی یا حتی تمسخر کاربر را داشته باشد.

Neuo بازدید : 589 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

اندروید در لغت به معنی روبات انسان نما میباشد که با توجه به قابلیتهای جالب این سیستم عامل، اسم دور از ذهنی به حساب نمی آید. این سیستم عامل برای ابزارهای قابل حمل مانند گوشیهای تلفن همراه طراحی شده که اولین بار در سال 2007 توسط گروهی به نام Open Handset Alliance معرفی شد.

ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 492 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)


 

اگر به تکنیک‌های صدایی برای صحبت کردن در کار علاقه‌مند باشید، ممکن است تحقیق درمورد آن وقت‌گیر باشد و مطالب به درد بخوری هم از این جستجوها عایدتان نشود. به همین دلیل با این مقاله تصمیم گرفته‌ایم کارتان را ساده‌تر کنید.

ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 249 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

ترفندهای ویندوز 7, مشکلات ویندوز 7, تم Aero ویندوز

ویندوز ۷ سیستم عامل نسبتا خوب و جالبیست، اما مانند اکثر سیستم عامل های معروف دیگر هیچ گاه کامل و بی عیب نبوده و نیست. بعضی از مشکلات ویندوز ۷ ناشی از اشکالات نرم افزاری یا باگ هستند و بعضی دیگر هم مربوط به عدم تنظیمات مناسب در  ویژگی ها و تنظیمات ویندوز می شود. در هر صورت، بروز خطا و پیام های هشدار دهنده آزار دهنده هستند و آنچه در این مقاله قصد پرداختن و شرحش را داریم مربوط به راهنمای رفع سریع همین مشکلات در ویندوز ۷ است.

 

برخی از شایع ترین مشکلات گزارش شده از سوی کاربران ویندوز ۷ مربوط به مشکلات عدم سازگاری ویندوز جدید با برنامه های قدیمی تر، سرعت پایین ویندوز در سخت افزارهای قدیمی یا ضعیف، و مشکل با تم Aero و ویژگی ها و امکانات آن است. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم چگونه این رنجش ها را حل کنید. برای کسانی که ترجیح می دهند  از برنامه تعمیر خودکار مشکلات استفاده کنند، هم در انتهای این مقاله چندتایی نرم افزار  به عنوان یک راه حل مفید وکاربردی پیشنهاد شده است.

 

Neuo بازدید : 494 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

داستان در مورد دختر كوچكی است كه در یك كلبه محقر دور از شهر در یك خانواده فقیر به دنیا آمده بود. زایمان، زودتر از زمان مقرر انجام شده بود و او نوزاد زودرس، ضعیف و شكننده ای بود. همه شك داشتند كه زنده بماند. وقتی 4 ساله شد، بیماری ذات الریه و مخملك را با هم گرفت. تركیب خطرناكی كه پای چپ او را از كار انداخت و فلج كرد. اما او خوش شانس بود...

Neuo بازدید : 887 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

کد ها و راز های جادویی گوگل، در این آموزش ها که دارای دو کتاب با فرمت PDF به زبان اصلی است 115 صفحه درباره کدها و روشهای استفاده از گوگل گفته شده که شما تا به حال ندیده اید.

اگر میخواهید:

سایت شما بازدید کننده داشته باشد.

یا به عنوان دانشجو دنبال مطالبی هستیدکه پبدا نمیکنید.

یا دلتان میخواهد گوگل برای شما با قدرت بالاتر و تخصصی تر جستجوکند.

یا اگر از اکانت های گوگل و قابلیت های آن چیزی نمی دانید.

یا...

Neuo بازدید : 612 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (1)

سفینه «اومیکرون» با ۱۲خدمه و ۳۶۰ مسافر به ‌مقصد مگوس در پرواز بود. کاپیتان ‌مینگ و ناوبر گاسکوسدی در سکوت به صفحه کامپیوتر خیره شده‌ بودند و هر دو می‌فهمیدند که اوضاع نومید کننده است. همان‌لحظه‌ای که ابرفضا را ترک کرده‌ بودند اشتباهی رخ داده بود، در کنترل‌های سفینه اختلالی پیش آمده بود. انحرافی بسیار کوچک از برنامه صورت گرفته بود و افتاخیزی جزئی روی داده بود که به ‌دشواری می‌شد تشخیص داد. اما همین کافی بود که سفینه را چند ثانیه از محل محاسبه‌شده در فضا دور کند. مینگ و گاسکوندی سفینه خود را اسیر یک کوتوله سفید، یعنی ستاره کوچکی با چگالی و گرانش بسیار زیاد می‌دیدند که گویی اختصاصا” منتظر آن‌ها بود.

تمام موتورهای کوچک با حداکثر قدرت کار می‌کردند اما قدرت این موتورها فقط سفینه را از سقوط به‌ آن خلأ نابود‌کننده حفظ می‌کرد و برای شکستن زنجیرهای گرانش کافی نبود. او میکرون در مدار مسدودی به‌ دور کوتوله می‌گردید و فاصله‌اش تا مرکز این ستاره در حدود ۲۰۰۰۰ کیلومتر بود. قدرت سفینه در حدی نبود که آن ‌را از چنگال ستاره برهاند. بدتر آن ‌که زمان پرواز هم رو به‌ پایان بود و انرژی لازم برای نگهداری میدان محافظی که از سفینه در برابر لهیب سوزان کوتوله محافظت می‌کرد رفته‌رفته تهی می‌شد.

مینگ به صفحه کامپیوتر خیره شده‌ بود و لکه قرمز‌ رنگی می‌دید که بیضی کوچکی در پیرامون ستاره رسم می‌کرد.

...

ادامه داستان در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 460 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

آیا هر فرد آلوده به HIV مبتلا به ایدز است؟
ویروس HIV مسبب ایدز است و ایدز مرحله نهایی آلودگی با HIV است. باید دانست كه هرفرد آلوده به HIV الزاما مبتلا به ایدز نیست بلكه باید یكسری معیارهای شاخص ایدز را بروز دهد تا بگوییم به ایدز مبتلا شده است.
تنها نیمی از افراد آلوده به HIV درطی 10 سال به سندرم ایدز مبتلا می شوند. این فاصله زمانی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل زیادی منجمله وضعیت سلامت فرد و عادات بهداشتی وی ارتباط دارد. امروزه به كمك بعضی ازداروها می توان این فاصله را طولانی تر كرد.


چگونه بفهمم اطرافیانم آلوده به HIV هستند یانه؟
هیچ گاه نمی توانید فقط با نگاه به اطرافیانتان به این مورد پی ببرید. هرفرد ظاهرا سالمی را كه درمحل كار، مدرسه، استادیوم ورزشی، خیابان و ... ملاقات می كنید ممكن است بدون آنكه حتی خود آگاه باشد ناقل این ویروس باشد و در حالی كه واقعا سالم به نظر می رسد ویروس را به فرد دیگری منتقل كند. 
پس از یك تماس جنسی مشكوك و یا استفاده از سوزن مشترك، یا در واقع پس از مواجه چه کارهایی را باید انجام داد.


آزمایشاتی كه بطور معمول برای تشخیص این عفونت بكار می رود براساس جستجوی آنتی بادی های ایجاد شده توسط بدن دربرابر HIV است. میزان این آنتی بادی ها دراكثر مردم درطی 3 ماه پس از عفونت قابل شناسایی است (بطور متوسط حدود 25 روز پس از تماس). اما در بعضی موارد ممكن است این زمان به 6 ماه هم برسد.

کامل در ادامه مطلب...

 

Neuo بازدید : 468 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

ویندوزی فوق العاده که ماکروسافت منتشر نکرد

این پست شامل تصاویر و یک فایل ویدویی از محیط زیبا و دیدنی یک سیستم عامل ویندوز است که تصور میشد ویدوز 8 باشد ولی ماکروسافت آن را منتشر نکرد.

یک کامپیوتر بر روی هر میزی و در هر خانه ای با نرم افزار های شرکت ماکروسافت "بیل گیتس 1986"

ویدیو و تصاویر در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 535 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

فرهنگ استفاده از ابزارها و سرویس های تکنولوژیک، بحث بسیار مهمی است که همواره بسیاری از مردم خواسته و یا ناخواسته درگیر و دست به گریبان عدم رعایت آن هستند. این روزها که استفاده از این ابزارها که مهمترین آنها موبایل، تبلت و لپتاپ بسیار شایع شده جدا از آگاهی چگونگی استفاده فنی از این ابزارها، فرهنگ رفتاری آن بسیار مهم و قابل توجه است که زیر پا گذاشتن آن در بسیاری از جوامع، بی ادبی و بی احترامی به حساب می آید. در این رابطه امروز به شرح چند مورد از رفتارهای شایع و نادرست می پردازیم. (البته به زبان طنز)

بیائیم چند مورد رو با لحن خودمانی دور هم مرور کنیم !

مورد دوم : (دوم رو اول میگم، چون مهمتره)

یکی از مواردی که همه از ما از اون متنفر هستیم تماس کاری زیاد و اس ام اس بازی بیش از حد کسی، میان جمعی ۲-۳ نفره و یا بیشتر هست، به طوری که جو جمع رو تحت تاثیر قرار میده.

تصور کنید با دو نفر از دوستانتان در حال گپ و گفتگوهستید، برای شما چپ و راست اس ام اس میاد !
حتی امکان داره دوست دوران مهد کودکتون هم این وسط یاد شما بیوفته و بهتون زنگ بزنه ! مسلما دوستان شما بهتون نمیگن اووووه استاد ! چقدر تو باحالی، چقدر سرت شلوغه، ما اصلا به تو نمیخوریم !

تحقیقات ما نشون داده که 73.8 درصد از دوستان اینجور مواقع شما رو مورد لطف و عنایت خودشون قرار میدن و حداقل چیزی که بهتون میگن اینه که جمش کن بابا ایکبیری !
اون 26.2 درصد دیگه هم اگه بهتون چیزی نگن حتما یه چیزای خیلی بدی تو دلشون بهتون میگن، حق دارن دیگه خب.



مورد اول :

عنایت داشته باشید، یکی دیگه از مواردی که خیلی بده اینه که شما به چه حقی بدون اجازه طرف پشت خط، صداش رو توی جمع میذارید رو بلندگو !؟ ها ؟ شرم نمیکنید ؟
باز هم تحقیقات ما نشون میده که توی این جور مواقع، طرفی که صداش داره از بلندگو پخش میشه یکدفه بهتون یه جمله ای میگه که تصورات دوستانتون در مورد شما له میشه آقو ! ها ها ها.. حالت جا اومد !؟



مورد سوم :

تصور کنید که شما با نامزدتون ! در حال اس ام اس بازی هستید یکدفه مهر شما گل میکنه و اس ام اسی ۴ پارتی شامل گزیده ای از کتاب لیلی و مجنون و با هزار آب و تاب براش میفرستین بعد از ۸ دقیقه و ۳۳ ثانیه اس ام اس میاد، شما هم حمله ور میشین سمت گوشی، با کلی عشق دکمه رو فشار میدین و میبینین که "دهکده پارک آبی ! بوده" (ببخشید اس ام اسه دیگه، یهو میاد)

یکم دیگه صبر میکنین تا جواب میده، بازش میکنین میبینین که نوشته "مرسی"
یعنی با این کار یه کپسول آتش نشانی روی شعله های عشق شما خالی میکنه، به خدا حرص داره نکنید این کارو !



مورد چهارم :

همیشه شرایط طرف مقابلتون رو برای جواب دادن به اس ام اس یا تماس خودتون درک کنید. حالا این که گفتی یعنی چه !؟

براتون مثال میزنم :
وقتی میدونید طرفتون پشت فرمونه که خیلی خطرناکه
پشت فرمون که میگم شامل فرمون موتور هوندا ۱۲۵ هم میشه ها !
وقتی میدونید طرفتون توی جلسه خیلی مهمیه (مثلا: جلسه بحرانی جهت پیدایش مادر هاچ زنبور عسل!)
وقتی طرفتون در شرایط فیزیکی برای پاسخ دادن نیست !

مثلا : مورد بوده که طرف توی عسلویه تا کمر تو چاه نفت بوده، از هر انگشتش یه چیکه نفت میچکیده نامزدش گیر داده که چرا تو دیشب موقع خدافظی بوس نفرستادی برام !؟
(محققان ما توی این لحظه به مدت ۱۷ روز کاری هنگ کردن)
وقتی طرفتون در شرایط فکری جهت پاسخ گویی به اس ام اس شما نیست.

مثلا : اصلا خودم، همین لحظه که دارم این مطلبو برا شما مینویسم نیاز به تمرکز دارم، مگه نه ؟
خب حالا طرفم هی اس میده که :
یکی از خصوصیات اخلاقی من که تو خیلی دوست داری چی هست ؟
یکی از خصوصیات اخلاقی من که تورو خیلی آزار میده چی هست ؟
با ذکر مثال توضیح بده
(یکم صبر کنین جواب بدم لطفا، دعوامون میشه اگه جواب ندم، ببخشید.
خب ببخشید معطلتون کردم، جونم براتون بگه که خلاصه از این موارد زیاد هست.
خودتون رعایت کنید دیگه، حتما باید بهتون توهین بشه !؟



مورد پنجم :

این مورد هم خیلی مهمه پس توجه کنید که امکان داره یه روزی خودتون توی این مصیبت قرار بگیرید دوست من !
وقتی یه بنده خدایی توی مکان های عمومی مثل اتوبوس، تاکسی و یا مترو به اجبار در کنار شما قرار گرفته چه گناهی کرده که براش اس ام اس اومده و یا مجبوره که جواب بده که تو چهار چشمی زل زدی تو صفجه گوشیش ؟

شاید سر بریده تو اس ام اس باشه ! فضولی آیا ؟
دوست فضول من، سعی کن در این مواقع سرت رو برگردونی یه طرف دیگه و بذاری طرف با آرامش جواب بده
اگر ارتروز گردن گرفتی با من
مورد بوده که طرف توی مترو توی اس ام اس نوشته : یارو زیپش بازه، یکدفه ۷ نفر نیگا کردن به زیپ شلوارشون !
اصلا ضرب المثل داریم که در حریم خصوصی بازه، حیای تو چی میخواد این وسط !؟



مورد ششم :

وسط مجلس ترحیم همه نشستن که ناگهان صدای زنگ موبایل فراگیر میشه :

آخ، دلُم پی دلته جومه نارِنج... کجا منزلته جومه نارِنج ...

روایت داریم که در این لحظه ۹۹ بار ضربه با دمپاییای نیکتا به دهن شخص مورد نظر حلال است
دوست من، موبایل یه آپشنی داره به اسم سایلنت
کتابخونه، مجالس رسمی، مکان های عمومی که سکوت مهمترین بخش اون هست، جلف بازی و بیشعوری نمیپذیره !
خب دوستان تا اونجا که میدونستم نوشتم، با رعایت نکاتی که بهتون توصیه شد سعی کنید همواره رستگار شوید.

Neuo بازدید : 669 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

آیا می دانید های باحال و خنده دار

گروه اینترنتی خورشید
 
آیا می دانید، فیس و افاده ی منشی دکترا از خود دکترا بیشتره ؟
آیا می دانید، هر کاری یواشکیش جذابیتش بیشتره ؟ حالا هر کاری !
آیا می دانید، که هندزفری و گره عاشق ترین زوج در تمام جهان هستن !؟
آیا می دانید، با شمردن حلقه های تن ماهی میتوان به سن کنسرو پی برد!؟
آیا می دانید، تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره !؟
آیا می دانید، بعضی وقتا یه زنِ حسود میتونه 10 برابر FBI تحقیقات انجام بده !؟
آیا می دانید، بزرگترین مرکز پرورش مار در سطح خاورمیانه ، آستین بنده است !؟
آیا می دانید، خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن فقط بشکن ریز میزنن !؟
آیا می دانید، به نوشابه ی نارنجی میگن زرد به نوشابه ی بیرنگ هم میگن سفید !؟
آیا می دانید، همیشه سطح مسابقات از نظر کسی که قهرمان شده بسیار بالا بوده !؟
آیا می دانید، یک اتاق مرتب نشانه ای از کامپیوتر خراب یا اینترنتی قطع شده میباشد !؟
آیا می دانید، بیشترین زمانایی دلتون هوسای مختلف میکنه یخچال از همیشه خالی تره !؟
آیا می دانید، سر هر موضوعی که تو خونه دعوا میشه نتیجه اینه که تو زیاد میری اینترنت !؟
آیا می دانید، تو فیلم های ترسناک طرف میخواد فرار کنه هیچ وقت ماشینش روشن نمیشه !؟
آیا می دانید، مهمون غریبه که میاد آدم کار کردنش گل میکنه و هی میره تو اشپزخونه دنبال کار !؟
آیا می دانید، همه ی بدبختیامون مال خودمونه ، به شادی ها که میرسه میگن بیاید قسمت کنیم !؟
آیا می دانید، استرس و رقابتی که واسه انتخاب واحد هست واسه خود قبولی تو دانشگاه نیست !؟
آیا می دانید، که تحقیقات نشان داده است که مرد خوب همان مرد بد یست که هنوز لو نرفته است !؟
آیا می دانید، هرچی مهمونی رسمی تره ، میزان خارش جاهای حساس هم به مراتب بیشتر میشه !؟
آیا می دانید، چهره کسایی که تو صف دستشویی عمومی هستن جز جذابترین چهره ها شناخته شده ؟
آیا می دانید، که درسی رو که از ترس افتادن حذف میکنی ، همه با 17-18-19-20 حتی 21 پاسش میکنن ؟
آیا می دانید، که تو فیلمای ایرانی یارو گروگانگیره همیشه میگه پلیس همراتون نباشه و همیشه هم هست ؟
آیا می دانید، یکی از هیجان انگیزترین لحظه ها زمانیه که داری جعبه یه وسیله دیجیتالی جدید رو باز میکنی !؟
آیا می دانید، که تو خونه تنهایین ، از شیر حموم گرفته تا یخ ساز یخچال دست به دست هم میدن تا بترسی ؟
آیا می دانید، که دکمه “enter” کیبورد هم پیر و فرسوده می شود و اصطلاحا به آن “پیرینتر” گفته می شود !؟
آیا می دانید، تو مدرسه و دانشگاه همیشه کلاسای دیگه زودتر از کلاسی که ما توشیم تعطیل میشن ؟ چرا ؟
آیا می دانید، موقع خواب دوست نداری بخوابی ، موقع بیدار شدن هم دوست داری همه چیزتو بدی ولی بیدار نشی ؟
آیا می دانید، کل پسرای ایرانی از 14 سالگی از باباشون پول نگرفتن ؟ همشونم دستشون تو جیبه خودشون بوده ؟
آیا می دانید، همیشه یکی از خط ریش ها از اون یکی بهتر در میاد ؟ همین قضیه در مورد ابروی دخترها هم صدق میکنه
آیا می دانید، وقتی که بیکاری ، بی حوصله ای ، تنهایی هیچکی اس نمیده اما وقتی که سرت شلوغه ، تصادف کردی ، پشت فرمونی ، تو حمومی ، داری خرید میکنی هزار تا اس میاد واست ؟
آیا می دانید، که تو خونه کلا کسی کاریت نداره ،اما یه دقیقه میای با هندزفری آهنگ گوش کنی بقالی سر کوچتونم ۵ بار صدات زده ؟
آیا می دانید، تو تاکسى اگه دقیقا جایى که میخواى پیاده شى به راننده بگى ۵۰ متر جلوتر وایمیسته ولى اگه ۵۰ متر قبل از مقصد بگى فورا ترمز میکنه ؟؟؟
آیا می دانید، وقتی زبانتان از دهانتان بیرون است ، نمیتوانید تند تند نفس بکشید؟
Neuo بازدید : 499 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

شما ایوان مک گرگور را می شناسید؛ بازیگر فیلم های سینمایی �#1605;اهی بزرگ�و �#1606;ویسنده در سایه�#1563; حالا چرا یاد این بازیگر افتادیم؟ او چندی پیش از بیماری سرطان پوست نجات پیدا کرد اما نکته مهم این است که هوشمندی او و پزشک معالجش باعث این اتفاق شد. آنها علائم ساده ای مانند اگزما و تغییرات جزیی پوست را جدی گرفتند و بیماری را در مرحله ابتدایی شناسایی کردند.

بنابراین به این نکته توجه کنید که بدنتان با شما حرف می زند؛ فقط کافی است به او گوش دهید. بدن همیشه به شما هشدار می دهد چیزی در درونتان درست کار نمی کند. با ما همراه باشید تا با 6 نمونه از این علائم، معناها و راه های درمانشان آشنا شوید.

درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 2,609
  • بازدید سال : 29,721
  • بازدید کلی : 748,089
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد