loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن
Neuo بازدید : 667 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

Neuo بازدید : 756 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Copywhiz ابزاری کاربردی به منظور کنترل بر روی عملیات کپی کردن فایل ها بوده و به شما اجازه می دهد تا به صورت گروهی اقدام به انتخاب فایل های مختلف از مسیرها و پوشه های گوناگون نموده و در یک زمان آن ها را کپی نمایید و در کار خود سرعت بخشیده و در وقتتان صرفه جویی نمایید.

Neuo بازدید : 417 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

C-Organizer Professional نرم افزاری زیبا و قدرتمند در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی میباشد. این نرم افزار به شما کمک میکند که در زندگی روزانه خود و یا در زمینه کاری خود اطلاعات و برنامه های روزانه خود را سازماندهی کرده و در زمان کمی برنامه های روزانه خود دسترسی پیدا کرده و آن را به راحتی مدیریت کنید. مدیریت زمان های ملاقات ، دفترچه یاداشت ، مشخص کردن زمان های و تاریخ های خاص و امکان یاداوری و چندین ابزار دیگر که همه در برنامه ای ساده و قدرتمند خلاصه شده است.

Neuo بازدید : 412 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.221 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

 

ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities :

  • بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
  • بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
  • یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
  • پاکسازی رجیستری ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده
  • بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
  • حذف فایل و پوشه های اضافه
  • مدیریت برنامه های در حال اجرا
  • قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
  • نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
Neuo بازدید : 641 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

احتمالا تا به حال نام ‪DirectX‬ را زیاد شنیده اید. گاهی اوقات هنگام نصب بعضی بازی ها و نرم افزارها، مجبور شده اید که ‪DirectX‬ را هم نصب کنید. یا اخیرا در مورد پشتیبانی ‪DirectX 11‬ در کارت های گرافیک زیاد شنیده اید. پس احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ‪DirectX‬ چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ عده ای از شما نیز با وظیفه ی دایرکت ایکس آشنا هستید و می خواهید بدانید که چه چیز هایی به ‪Direct X11‬ اضافه شده است.  ‎یکی از رابط های برنامه کاربردی یا ‪API‬ هایی که همواره بسیار مورد توجه تولید کنندگان سخت افزار و برنامه نویسان بوده، ‪DirectX‬ است. اما این توجه به خاطر چیست؟ در گذشته برنامه نویسان سیستم عامل داس ‪)DOS)‬ مجبور بوده اند که برای نوشتن برنامه های خود، مستقیما با سخت افزار ها در ارتباط باشند. نتیجه هم این بود که برنامه های آنان، فقط با چند سخت افزار خاص اجرا می شد و این مساله کار را بسیار سخت می کرد. اما از زمانی که مایکروسافت ‪DX‬ را ابداع کرد، کارها بسیار راحت تر شد و حالا این دایرکت ایکس است که مسئول برقراری ارتباط بین سخت افزارها و نرم افزارها است. پس این که دایرکت ایکس به این اندازه مورد توجه باشد، چندان دور از ذهن نیست. ‎دایرکت ایکس یازده در واقع یک مجموعه کامل تر از این رابط است که بهبودهایی در زمینه ‪Tessellation‬ و ‪Multi-Threading‬ پیدا کرده. همچنین دو الگوریتم جدید برای متراکم کردن و فشرده سازی تکسچرها، بیشتر کردن ‪Cache‬ مربوط به تکسچرها و ارائه ‪Shader Model5‬، باعث شده اند تا پردازش تصویر و سرعت دایرکت ایکس یازده بهبود یابد. به این موارد، سیستم ‪Direct Compute‬ را اضافه کنید تا به قدرت ‪DX11‬ پی ببرید. ‎کاراکتر ها در بازی های امروزی واقعا پیچیده و گسترده شده اند و طراحان تمام تلاش خود را برای خلق مدل هایی با جزئیات بالاتر به کار می گیرند. در گذشته شاهد این بودیم که این جزئیات فقط در میان پرده های بازی دیده می شد و در بازی خبری از آن ها نبود. علت هم آن بود که اگر مدل ها را با جزئیات بالا وارد بازی می کردند، بار سنگینی اعمال می شد و افت فریم دهی قطعی بود. اما در چند سال اخیر شاهد بهبود زیادی در کیفیت بازی ها هستیم چون هم قدرت محاسبه افزایش یافته و هم الگوریتم های Tessellation‬ در دایرکت ایکس بهتر شده است.‎عرضه دایرکت ایکس یازده به همراه ویندوز ۷ بسیار مورد توجه قرار گرفت و تولید کنندگان بزرگ سخت افزار در سدد حمایت از آن برآمدند. اولین شرکتی که استفاده از ‪DX11‬ را به طور انبوه روی محصولاتش شروع کرد، ‪AMD‬ بود که با این کار خود توانست درصد زیادی از فروش بازار را به دست آورد. هم اکنون ‪Nvidia‬ هم بر روی محصولات سطح بالای خود از ‪DX11‬ استفاده می کند. ‎دایرکت ایکس یازده توانسته است پیشرفت های زیادی در زمینه رندر صحنه ها و ایجاد افکت های مختلف داشته باشد. اما بعضی افراد عقیده دارند که کیفیت ‪DX11‬ فقط کمی بالا تر رفته و چندان چشمگیر نیست. در پاسخ باید گفت که ‪DX11‬ هنوز جوان است و باید کمی منتظر ماند تا بازی ها پیشرفت کنند. احتمالا ‪Crysis2‬ می تواند نتیجه نهایی را در مورد این ‪API‬ تا حدود زیادی معلوم کند. اما با توجه به بازی های کنونی می توان عملکرد ‪DX11‬ را خوب ارزیابی کرد. برای به دست آوردن ‪DX11‬ نیازی نیست که حتما پول زیادی خرج کنید. زیرا کارت های گرافیک ارزان قیمتی مانند ۵۴۵۰ و ۵۵۷۰ نیز می توانند این ‪API‬ را در اختیار شما قرار دهند.

Neuo بازدید : 447 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

CPU-Z 1.67.1 Final اگر می‌خواهید به اطلاعات كاملی در مورد CPU كامپیوترتان پی ببرید و از جیك و پوك آن سر در بیاورید، كافی است این نرم‌افزار را اجرا كنید. این برنامه می‌تواند چنان اطلاعات دقیقی در مورد ریز‌پردازنده‌ی كامپیوترتان از دل آن بیرون بكشد، كه خودتان هم باور نخواهید كرد! در واقع تخصص این نرم‌افزار 500 كیلوبایتی آن است كه یك كالبدشكافی كامل از CPU شما به عمل آورد و گزارشات آن را در كنار جزییات مربوط به كاشه‌ها (حافظه‌ی سرپوشیده)، و بُرد اصلی  یا مادر بُرد كامپیوترتان به سمع و نظرتان برساند.
شما مي توانيد با استفاده از اين نرم افزار ساده پي به قطعات استفاده شده در سيستم شما ببريد. اطلاعاتي بسيار مهم در مورد Cpu مانند نام پردازنده نام تجاري تكنولوژي بكار رفته در Cpu شما سرعت و مقدار كش بكار رفته در Cpu و... را به شما ميدهد. در سربرگ Cache در اين بخش اطلاعات كش سطح يك و كش سطح دو كه اگه شما Cpu دو هسته ااي داشته باشد ميتوانيد كش هاي استفاده شده در آن را ببينيد.

قابلیتهای نرم افزار CPU-Z :

  • کم حجم بودن نرم افزار و کاربری بسیار آسان
  • نشان دادن Cpu از جمله نوع، سرعت و مقدارکش استفاده شده
  • نشان دادن مشخصات کش Cpu و مقدار کش بکار برده شده در آن
  • نشان دادن مشخصات مادربرد از جمله کارخانه سازنده،چیپست،مدل
  • نشان دادن مشخصات Bios ورژن و تاریخ ساخت
  • مشخصات کارت گرافیک و سرعت آن
  • نشان دادن مشخصات دقیق رم بکار رفته بر روی سیستم

 

نرم‌ افزار GPU-Z 0.7.4 برنامه‌ای کوچک و بسیار قدرتمند به منظور بررسی دقیق ویژگی‌های کارت گرافیکی می باشد. با این نرم‌ افزار می‌ توانید اطلاعات بسیار دقیقی در مورد جزئیات فنی کارت تصویر خود به دست آورید.
 

برخی مزایای نرم‌افزار GPU-Z :

  • پشتیبانی از کارت گرافیک های nVidia و ATI
  • قابل اجرا بر روی نسخه های مختلف
  • نمایش اطلاعاتی مانند: مقدار واقعی رم کارت گرافیک، نسخه دایرکت ایکس(DirectX) قابل پشتیبانی، کلاک GPU، پهنای باند(Bandwidth) و پهنای باس(Bus Width) کارت گرافیک، نوع حافظه(DDR2، DDR3 و …)، نسخه درایور کارت گرافیک

 

Neuo بازدید : 496 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Ashampoo Core Tuner نام نرم افزاری است که قدرت واقعی یک پردازنده چند هسته ای را به نمایش در خواهد آورد. این نرم افزار بهینه ساز که محیط کاربری بسیار ساده و البته جذابی نیز دارد قادر است تا با مدیریت کامل برروی هسته ها، نهایت سرعت، قدرت و کارآیی را از یک پردازنده چند هسته ای گرفته و به کاربران ارائه دهد. کارکردن با این محصول Ashampoo بسیار آسان بوده و تنها برای انجام هر بخش از عملکرد به یک کلیک ساده نیاز است، با استفاده از این ابزار می توان به راحتی میزان فضایی که از هریک از هسته های پردازنده اشغال شده است را مشاهده نمود و با مدیریتی کامل ، طوری عمل کرد که همه هسته ها به یک اندازه مشغول باشند.Ashampoo Core Tuner می تواند نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده و در حال اجرا هستند را طوری بهینه سازی کند که نهایت سرعت هم در سیستم عامل و هم در پردازنده به وجود آید، ضمن آن که با این عمل خود نرم افزار کاربردی هم تا حدود زیادی با افزایش سرعت مواجه خواهد شد. حتی در بخشی از نرم افزار می توان به سادگی با انتخاب Auto-Opimize ، ابزار را طوری تنظیم کرد که به صورت اتوماتیک سیستم را بهینه نماید.

Neuo بازدید : 576 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

امروزه تندسازی یا OverClocking مبحث پرطرفداری بین كاربران حرفه ای كامپیوترهاست. لذت كلنجار با تنظیمات قطعات سخت افزار كامپیوتر برای رسیدن به بازده و راندمان بهتر خصوصا برای افراد گرافیست و گیمر كه این روزها هر چند ماه یكبار با ورود تكنولوژی و قطعات جدید به فكر به روز رسانی سیستم خود میشوند.متاسفانه قیمت قطعاتی كه تازه به بازار می آیند بسیار بالاست و عملا خرید آنها برای قشر عظیمی از كاربران مقدور نمیباشد.اینجاست كه OverClocking به ذهنمان خطور میكند.با استفاده از بعضی ابزارها و تغییر در بعضی تنظیمات میتوان قدرت و بازده بعضی قطعات همانند كارتهای گرافیك و CPU رابطور نسبی و تا حد معینی بالا برد.البته با این كار از عمر مفید قطعاتمان میكاهیم و عملا گارانتی دستگاهمان را باطل میكنیم.در اینجا متذكر میشویم كه این روشها و ابزارها فقط برای كاربران حرفه ای آشنا به سخت افزار و دارای تجربه توصیه میشود و اگر شما جزو این دسته افراد نیستید به هیچ عنوان این روشها را اجرا نكنید.چون احتمال خراب كردن سیستم با این روشها به دست افراد مبتدی بسیار زیاد است.

NVIDIA BIOS Editor شما را قادر میسازد با تنظیم بخشهایی همچون sign-on message text & color و GPU & memory clocks و خصوصیات مخفی كارتهای انویدیا مثل SBA(Side Band Addressing) و همچنین تنظیم Bios به تندسازی و Overclocking كارت خود بپردازید.این برنامه با آخرین سری كارتهای گرافیك انویدیا همخوانی دارد.

Neuo بازدید : 408 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

Almeza MultiSet Professional 8.7.2 ابزاری قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید، بعد از نصب ویندوز عیناً در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام، نام کامپیوتر، رمز های عبور، ساعت محلی، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور، کیبورد و اطلاعات تایپ و... می باشد. شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه، نصب از راه دور"Remote" ویندوز و... اشاره نمود.Almeza MultiSet Professional  تمام در خواست های مورد نیاز شما را به صورت اتوماتیک بر روی کامپیوتر های مورد نیاز انجام می دهد. با این کار تنها کاری که شما انجام می دهید قرار دادن سی دی از قبل ساخته شده در سی دی رام است و بعد از مدت زمان لازم شما سیستم خود را با تمام امکاناتی که نیاز داشته اید پیش رو خواهید داشت.

قابلیت های نرم افزار Almeza MultiSet:

  • قابلیت ساخت دیسک ویندوز با امکان نصب اتوماتیک
  • امکان اعمال تمامی تظیمات خصوصی بر روی فایل های ویندوز
  • امکان ایجاد یک درایو فلش USB یا ویندوز PE
  • ایجاد یک دیسک بوتیبیل نصب اتماتیک نرم ازار
  • امکان ساخت دیسک Bootable
  • ایجاد یک درایو فلش USB با ویندوز و برنامه ها
  • ایجاد یک درایو USB بوت فلش با ویندوز
  • نصب خودکار ویندوز و نرم افزار
  • ایجاد CD/DVD یا فلاش دیسک با قابلیت بوت
  • قابلیت رایت بر روی DVD یا CD
  • بازگردانی ویندوز به حالت اولیه و تنظیمات معمولی
  • امکان برقراری ارتباط و کنترل از راه دور
  • سازگاری با انواع شبکه ها و قابلیت نصب برروی شبکه های محلی
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
  • و …
Neuo بازدید : 784 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Your Uninstaller Pro 7.5.2013.02 نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت حذف برنامه ها میباشد، با استفاده از امکان هوشمند برنامه تنها با Drag & Drop میتوانید برنامه ها را حذف کنید. این برنامه از محیط کاربری ساده بر خوردار میباشد و با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. این برنامه توانایی حذف و پاکسازی سیستم از انواع برنامه های جاسوسی را نیز دارا میباشد. با استفاده از این برنامه، Add/Remove Programes ویندوز را فراموش خواهید کرد.
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Your Uninstaller! :

  • پاک کردن کامل نرم افزارهای نصب شده
  • اسکن کامل ریجستری و Hard disk برای پاک کردن کلید های غیر لازم ریجستری و File ها
  • پاک کردن برنامه هایی که قسمت Add/Remove Program ویندوز قادر به پاک کردن آنها نمی باشد
  • قابلیت پاک کردن Screen saver ها
  • نمایش برنامه های نصب شده در ویندوز با نمایش Icon آنها برای پیدا کردن راحت و نمایش محل دقیق نصب آنها
  • دارای ابزاری برای پاک کردن File های غیر لازم در درایوها
  • کنترل کامل بر Start up ویندوز. برای سازماندهی برنامه هایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا می شوند
  • کنترل کامل بر قسمت Start Menu ویندوز برای سازماندهی محتویات داخل این قسمت
  • توانایی نمایش جزئیات دقیق نرم افزار های نصب شده، مفید برای پیدا کردن برنامه های جاسوسی و پاک کردن آنها
  • پاک کردن نرم افزار ها فقط با یک Drag & Drop ساده، کافیست Icon نرم افزاری را که می خواهید Unistall کنید را بر روی Icon این برنامه Drop کنید. Your Uninstaller! PRO به طور خودکار نرم افزار مورد نظر را پاک می کند
  • لیست نمودن نام نرم افزارهای نصب شده با سرعت بالا
  • 5 تا 10 برابر سریع تر از Add/Remove program ویندوز
  • نمایش جزئیات و مسیر نرم افزارهای نصب شده
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
Neuo بازدید : 433 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Advanced Defrag می تواند در محیط جالب تر از نرم افزار موجود در ویندوز این امکان را فراهم کند تا کاربران بتوانند فایل های هارد دیسک خود را مرتب نموده و با متدهایی خاص و البته سرعت بالا فایل های پراکنده شده را جمع نموده و هریک را در قسمت مربوط به خود قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما جذابی نیز بهره می برد کمک می کند تا هرکاربری بتواند به سادگی با این محیط و نرم افزار کنار آمده و از آن بهره مند شود. این نرم افزار همچنین در آنالیز فایل ها و درایوها بسیار مثبت عمل می کند و در نتیجه در بازسازی فایل ها در هارددیسک علاوه بر سرعت بالا ، افزایش چشمگیری هم در سرعت دسترسی به آدرس مشاهده می شود. Advanced Defrag با انواع هارد دیسک ها و همچنین سیستم عامل ها سازگاری داشته و می تواند با پشتیبانی از انواع سیستم فایل ها و فرمت ها کار یکپارچه سازی را انجام دهد.

Neuo بازدید : 647 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

Deep Freeze Enterprise 7 قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.
حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

Neuo بازدید : 602 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

کمتر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش صدای با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های و فیلم های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟نرم افزار های Windows Media Player،Winamp، در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی برآورده کنند. ما DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را در جهت افزایش کیفیت پخش صدا رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای و فیلم های خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. نرم افزار DFX نرم افزاری قدرتمند جهت بالا بردن سطح کیفیت موزیک و پلیر ها است.

Neuo بازدید : 612 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

Battery Optimizer 3.0.5.18 به شما کمک می کند تا از باتری لپ تاپ تان به بهترین نحو و در طولانی ترین زمان ممکن استفاده کنید. این نرم افزار عمر باتری لپ تاپ شما را افزایش می دهد و موجب می شود مدت زمان بیشتری بدون نیاز به برق و با خیال آسوده به استفاده از لپ تاپ بپردازید. این نرم افزار برخلاف دیگر نرم افزارهای مشابه که فقط به مدیریت میزان مصرف باتری یا بررسی چگونگی مصرف می پردازد، مدت زمان شارژدهی باتری را محاسبه می کند و این امکان را به شما می دهد تا از مدت زمان شارژ باقیمانده در صورت صرفه جویی در مصرف انرژی نیز مطلع شوید. به عنوان مثال این نرم افزار به شما می گوید که خاموش کردن بلوتوث و شبکه بی سیم تا چه مدت در میزان شارژدهی بیشتر باتری تاثیرگذار است و همچنین برنامه هایی که کاربرد خاصی ندارد و در پشت پرده در سیستم عامل فعال است تا چه میزان پردازشگر مرکزی را به فعالیت واداشته و موجب مصرف انرژی بیشتر می شود .

Neuo بازدید : 773 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

گاهی اوقات برای اجرای سریع تر بازی ها روش هایی به جز خرید قطعات سخت افزاری جدید نیز وجود دارد! یکی از این راه ها استفاده از نرم افزار قدرتمند اما رایگان Game Booster است. Game Booster Premium با به کارگیری روشی ساده موجب می شود تا بازی های دلخواه تان به راحتی و با حداکثر سرعت ممکن اجرا شوند. این برنامه با غیرفعال کردن برخی کارهای پنهان در سیستم عامل موجب می شود تا سهم بیشتری از سرعت رایانه به بازی اختصاص داده شود که نتیجه آن اجرای سریع تر و بهتر بازی ها خواهد بود. ذکر این نکته هم ضروریست که غیر فعال بودن بخش های غیر ضروری فعال در رایانه بصورت آماده باش برای استفاده است و هر زمان که بخواهید می توانید آنها را فعال کنید. این برنامه که از سافت 98 دانلود میکنید به شما کمک می کند تا از جدیدترین بازی ها لذت ببرید و تجارب خود را به سطح جدیدی برسانید.بهترین مزیت این نرم افزار ۱۰۰% رایگان و بی خطر بودن آن است. این برنامه برای ویندوز ۲۰۰۰، ویستا، ایکس پی و ویندوز ۷ طراحی شده است.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Iobit Game Booster :

  • قابلیت تنظیم سیستم برای افزایش سرعت اجرای بازی های رایانه ای
  • قابلیت متوقف کردن نرم افزارهای در حال اجرا در پس زمینه
  • قابلیت خالی کردن حافظه برای اجرای سریعتر بازی ها
  • قابلیت کم کردن بار پردازشگر برای اجرای روانتر و سریعتر بازی های رایانه ای
  • قابلیت شناسایی و نصب خودکار آخرین درایورهای کارت صدا و گرافیک برای افزایش سرعت
  • قابلیت شناسایی و دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای سریعتر بازی ها
  • شناسایی خودکار منابع غیر ضروری و توقف تمامی فعالیتهایی که باعث کند شدن بازی میشود
  • غیر فعال سازی سرویس های غیر ضروری در ویندوز و بالابردن سرعت اجرای بازی های رایانه ای
  • بهینه سازی و یکپارچه سازی درایو بازی برای اجرای سریعتر بازی
  • دارای محیط کاربری بسیار ساده و اجرای تمامی تنظیمات فقط با یک کلید
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب
درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,388
  • بازدید ماه : 2,703
  • بازدید سال : 29,815
  • بازدید کلی : 748,183
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد