loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن
Neuo بازدید : 756 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Copywhiz ابزاری کاربردی به منظور کنترل بر روی عملیات کپی کردن فایل ها بوده و به شما اجازه می دهد تا به صورت گروهی اقدام به انتخاب فایل های مختلف از مسیرها و پوشه های گوناگون نموده و در یک زمان آن ها را کپی نمایید و در کار خود سرعت بخشیده و در وقتتان صرفه جویی نمایید.

Neuo بازدید : 509 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Nero 2014 Platinum 15.0.07700 Final این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

قابلیت های نرم افزار Nero Platinum:

  • وجود بیش از از 15 عنوان نرم افزار در این بسته نرم افزاری
  • سازگاری با انواع استانداردها در لوح های فشرده
  • امکان رایت به صورت های مختلف به مانند نسخه های قبل
  • نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
  • سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
  • امکان ویرایش تصاویر، موزیک ها و فیلم ها
  • امکان ضبط صدا
  • قابلیت قراردادن قفل برروی لوح های فشرده به منظور جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
  • قابلیت سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها
  • افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل
  • امکان رایت انواع دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی
  • مدیریت آسان تصاویر
  • مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
  • ساخت ایمیج از دیسک ها
  • به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
  • قابلیت شخصی کردن دیسک ها
  • سرعت سنج برای دیسک گردان ها
  • ساخت درایو مجازی
  • ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
  • تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز
Neuo بازدید : 589 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

DAEMON Tools نرم افزار قدرتمند و حرفه ای جهت ساخت CD یا DVD رام مجازی تا 32 عدد میباشد. اکثرا نرم افزارها تنها برای Mount کردن فایل Image تهیه شده از CD یا DVD استفاده میشود اما به کمک این نرم افزار میتوانید فایل های Image تهیه شده از CD یا DVD را مدیریت ، ویرایش و حتی ساخت Image و یا رایت کنید نرم افزار امکان تقسیم کردن فایلهای Image را دارا میباشد.

Neuo بازدید : 485 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

نرم افزارهای متعددی برای ارائه قابلیت کپی  دی وی دی به دی وی دی ویا برروی هارد درایو وجود دارند، که هریک از آنها قابلیتها و ویژگی های متفاوتی دارا می باشند که تعدادی از آنها میان تمامی این قبیل نرم افزارها مشترک می باشد، ولی بعضی از این ویژگی ها منحصربفرد و مخصوص هر یک از آنها می باشند که وجه تمایز میان آنها می باشند. در واقع نرم افزاری می تواند در این زمینه مورد قبول واقع شود که قابلیت کپی و سایر ویژگی های مربوطه را به نحوی ساده تر، کارآمدتر و موثرتر ارائه نماید. یکی از شرکتهایی که در زمینه فایل های چندرسانه ای ، بخصوص برای فرمت دی وی دی، محصولات استثنایی و پرکاربردی ارائه می نماید ، شرکت نام آشنای CyberLink می باشد که بدون شک محصول پخش کننده ای چندرسانه ای محبوب و پرطرفدار آن یعنی  PowerDVD آشنایی دارید. این بار این شرکت محصولی جدید و قدرتمند در زمینه کپی آسان دی وی دی ارائه نموده است که PowerDVD Copy نام دارد. با استفاده از PowerDVD Copy ، توسط تنها یک واسط کاربری ساده قادر خواهید بود تا روند ساده سازی شده کپی فیلمهای دی وی دی خود را با قابلیت دسترسی  مستقیم به تمامی عملکردهای نرم افزار انجام دهید. روش کار با این برنامه به این صورت است که کاربر به سادگی محتوای منبع و مقصد مورد نظر را انتخاب می نماید، و برروی گزینه Copy کلیک می نماید، به همین سادگی! با استفاده از این نرم افزار محتوا می تواند بصورت خودکار متناسب با اندازه دیسک مقصد کوچکتر شود، همچنین این نرم افزار با تعداد زیادی از نرم افزارهای رایت دی وی دی سازگار می باشد که این اطمینان را به کاربر می دهد تا بتواند کپی دقیقی از دیسک خود ایجاد نماید.

PowerDVD Copy انعطاف پذیرترین نرم افزار به منظور کپی انواع دی وی دی می باشد که فرآیند کپی دی وی دی را بسیار ساده می نماید . تنها کاری که بایستی انجام دهید، انتخاب نمودن محتوای موردنظر برروی هارددرایو یا دیسک خود می باشد، سپس یک هارد درایو یا دیسک را به عنوان مشخص نموده و سپس برروی گزینه Copy کلیک نمایید . همچنین چنانچه از همان نوع دیسک به عنوان مقصد خود استفاده نمایید، مطمئن باشید که که کیفیت نتیجه کار دقیقا همانند دیسک اورجینال خواهد بود. آنچه به شما به عنوان نتیجه کار تحویل داده می شود، یک ویدئو دی وی دی شبیه سازی شده می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD Copy 1.0.6720 :

  • قابلیت ایجاد نسخه های پشتیبان دی وی دی با کیفیت عالی بصورت یک به یک
  • تغییر اندازه خودکار حجم ۸٫۵ گیگابایت به اندازه ۴٫۷ گیگابایت برای دی وی دی های معمولی
  • قابلیت تماشای محتوای ویدئویی از طریق پنجره Movie Preview نرم افزار
  • قابلیت دلخواه نمودن کپی دیسکها با قابلیت انتخاب عناوین ، زیرنویس ها ، زبانها و جلوه های ویژه
  • کپی نمودن با پشتیبانی از برد وسیعی از رایترها : DVD-R/RW  و   DVD+R/RW
  • قابلیت پخش محتوای دی وی دی بصورت کامل
  • قابلیت نمایش تنها عنوان فیلم
  • قابلیت دلخواه سازی دی وی دی بصورت برداشتن عنوان، زیرنویس، جریان های صوتی و فشرده سازی ویدئو از %۳۰ تا %۱۰۰
  • بهره گیری از فناوری فشرده سازی به منظور کوچک نمودن دستی یا اتوماتیک محتوای بزرگ برای متناسب شدن با حجم دیسک مقصد
  • پشتیبانی از انواع مختلف مدیاها مانند دیسکهای DVD-R/RW، DVD+R/RW و دیسکهای دولبه DVD+R9
  • سازگاری کامل با انواع نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

و …

Neuo بازدید : 607 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Virtual CDRom Panel نرم افزاریست جهت ایجاد درایو مجازی و با کاربری بسیار آسان و حجمی بسیار کم و بدلیل تولید این نرم افزار توسط خود ماکروسافت، این نرم افزار کاملاً با تمامی سیستم عامل های ویندوز سازگار است.

Neuo بازدید : 973 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

بدون شک " مووی میکر " مهمترین غایب در نرم افزارهای ویندوز 7 است . این ویندوز باوجود همه خوبیهایش مارا از این نرم افزار جداکرد . البته یک نسخه آنلاین از آن برای نصب وجود دارد ولی شکل و شمایل قبل را ندارد . اگر میخواهید همان مووی میکر کلاسیک ویندوز اکس پی یا ویستا را روی ویندوز 7 داشته باشید ما آن را به شما هدیه میکنیم . حجم این نرم افزار بسیار مناسب است . با این نرم افزار امکان ادیت فیلم ها را خواهید داشت .

Neuo بازدید : 553 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)
نرم افزارهای معروف رایت دیسک معمولأ از حجم بالایی برخوردار هستند و دارای کارایی ها و امکانات جانبی بسیاری هستند. اما در این میان برخی نرم افزارها تنها با انجام مناسب کاری که برای آن طراحی شده اند ، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کنند. نرم افزار Alcohol 120% دارای چنین شرایطی است. ضمن اینکه به نسبت دیگر نرم افزارهای رایت دیسک از حجم بسیار مناسبی برخوردار است. این نرم افزار تمامی نیازهای شما را برای رایت انواع دیسک برطرف خواهد کرد. می توانید در محیط این نرم افزار انواع دیسک ها را رایت نمایید ، ایمیج تهیه کنید و فایل های ایمیج خود را روی دیسک رایت کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان پسوورد گذاری بر روی دیسک اشاره کرد که موجب افزایش ضریب امنیت اطلاعات خواهد شد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…
برخی ویژگی های نرم افزار :Alcohol 120%
- قابلیت ایجاد درایو مجازی به تعداد دلخواه.
- رایت دیسک های .CD, DVD , Blu-ray
- امکان کپی مستقیم اطلاعات یک دیسک به دیسک دیگر.
- قابلیت رمزگذاری.
- امکان حذف اطلاعات دیسک های .Rewritable
- پشتیبانی از فرمت های ایمیج مختلف مانند: MDS, CCD, BIN / CUE, ISO, CDI, BWT, B5T, B6T, .BWI, BWS, BWA, ISZ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و…

 

Neuo بازدید : 742 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

EasyBoot نام نرم افزار بسیار کاربردی و مفید و قدرتمندی از شرکت EZB Systems است که به شما امکان ساخت CD ها و DVD های بسیار قدرتمند و Bootable را به صورت کاملا گرافیکی و زیبا و منحصر به فرد می دهد تا بدین ترتیب علاوه بر راحتی کار خود و بالا بردن سرعت راه اندازی بتوانید محیط ساده و خشک سابق را با محیطی زیبا و گرافیکی تعویض نمایید . قابلیت ساخت منو های مختلف برای محتویات درون CD یا DVD قابل بوت شما بر زیبایی و قدرت نرم افزار می افزاید تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به ساخت CD/DVD های بسیار قدرتمند و کاملی را از ابزارهای مورد نیاز سیستم تهیه کنید.

Neuo بازدید : 583 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

TeraCopy Pro نام نرم افزاریست که هدف از استفاده آن افزایش سرعت جابجایی فایل ها و کپی کردن آنها در ویندوز با سرعتی بالاتر از آنچه برای شما به صورت پیش فرض توسط ویندوز ارائه شده است . از ویژگی های جالب این محصول میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر در حین کپی کردن اطلاعاتی این عملیات را متوقف نمایید میتوانید مجددا از همان نقطه به ادامه انتقال اطلاعات بپردازید.نسخه های این نرم افزار از تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز 7 نیز پشتیبانی می نماید. پشتیبانی از 20 زبان دنیا از جمله زبان فارسی نیز از ویژگی های این نرم افزار است.
نرم افزار TeraCopy Pro قادر است تا از بروز خطاهای رایج در هنگام کپی اطلاعات جلوگیری کرده و مشکل موجود را برطرف نماید.
صرفه جویی در زمان و کم حجم بودن محصول ارائه شده از ویژگی هایی است که TeraCopy را بسیار محبوب نموده.این محصول توسط شرکت Code Sector در اختیار کاربران قرار گرفته است.


قابلیت های نرم افزار TeraCopy Pro:
- وجود محیط کار ساده و قابل قبول برای کاربران
- سرعت بالای کپی و انتقال اطلاعات
- توانایی نشان دادن سرعت انتقال اطلاعات
- توانایی متوقف کردن انتقال داده ها و از سر گیری مجدد آن
- جلوگیری از بروز اخطار های متداول در زمان کپی اطلاعات
- پشتیبانی از یونیکد ها
- پشتیبانی از بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا به خصوص زبان فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و ...

Neuo بازدید : 509 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (1)

AnyReader 3.12 Build 1064 Final نام نرم افزاری می باشد که قادر خواهد بود تا هرگونه فایلی را به راحتی برای شما کپی نماید. به کمک این نرم افزار دیگر کاربران دچار مشکلات یاد شده نخواهند شد و به راحتی قادر خواهند بود تا امور مربوط به کپی را به راحتی انجام دهند. در این نرم افزار در صورت بروز مشکلاتی که به آن اشاره شد کاربران این توانایی را خواهند داشت تا عملیات کپی را از نیمه کار ادامه دهند. بدین صورت در وقت نیز صرفه جویی بسیاری خواهد شد. همچنین این نرم افزار توانایی خواندن هرگونه اطلاعات از دیسک های خراب شده را نیز دارا می باشد و کاربران قادر به خواندن اطلاعات مربوط به این نوع دیسک ها نیز می باشند. این نرم افزار یکی از تولیدات شرکت Object Rescue می باشد.

درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,393
  • بازدید ماه : 2,708
  • بازدید سال : 29,820
  • بازدید کلی : 748,188
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد