loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن
Neuo بازدید : 755 شنبه 17 آذر 1397 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی که به شما امکان کنترل کامپیوتر دیگر را از راه دور را می دهد. نرم افزار AnyDesk به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را رفع نمایند. نرم افزار AnyDesk بسیار کم حجم و قابل حمل نیز می باشد و برای برقراری ارتباط با سیستم مورد نظر به هیچ نوع تنظیم و پیکربندی خاصی نیاز ندارد.

دانلود در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 1206 سه شنبه 04 آبان 1395 نظرات (1)

.

Adobe All Products Activator با استفاده از این بسته قادر خواهید بود تمام نرم افزار های شرکت adobe را براحتی کرک نمایید.

.

3MB

Neuo بازدید : 700 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

ArtRage ابزاری قدرتمند در زمینه نقاشی و طراحی می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید با رنگ و آبرنگ، مداد رنگ و اسپری بر بوم خود نقاشی کنید. اگر می خواهید عکسی را طراحی کنید می توانید با این برنامه طرح اولیه آنرا با مداد سیاه بدست آورید. مخفی سازی ابزارهای غیر ضروری، امکان استفاده از براش های فتوشاپ با فرمت Abr زمانی که حالت Sticker Spray انتخاب شده باشد، نمایش پیغام خطا هنگام استفاده از ابزار در محل نا مناسب، تنظیم کیفیت تصاویر خروجی، پشتیبانی از بیشتر فیلترهای فتوشاپ و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد .

 

Neuo بازدید : 601 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

Batch File ها یا فایل های دسته ای، فایل های کوچک متنی هستند که به سادگی ایجاد شده و مجموعه ای از دستورات را انجام می دهند دستورات خط به خط در آن قرارگرفته و به ترتیب و پشت سر هم به اجرا در می آیند این فایل ها به اندازه ای ساده هستند که یک کاربر متوسط خانگی نیز می تواند از مزایای آن ها بهره ببرد. برخی از اوقات لازم می‌شود که فایل‌های دستوری Batch را به فایل‌های exe تبدیل کنیم. برخی از مزایای این کار جلوگیری از لو رفتن کد به کار رفته، نامرئی کردن اجرای برنامه و ... می باشد. نرم‌افزار Quick Batch File Compiler یکی از ابزار هایی است که این امکان را با قابلیت‌های بسیار خوبی ارائه می دهد.
Quick Batch File Compiler نرم افزاری برای تبدیل فایل های batch به برنامه واقعی (با فرمت EXE) می باشد که می توانید این کار را با یک کلیک انجام دهید. این نرم افزار فایل های batch شما را رمزگذاری و در برابر تغییرات محافظت می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Quick Batch File Compiler:
- ذخیره و اجرای تنظیمات پروژه
- امکان جاسازی فایل اجرایی کامپایل شده
- امکان ایجاد برنامه های Ghost بدون پنجره DOS
- امکان انتخاب آیکون نرم افزار توسط شما
- ویرایش اطلاعات نسخه(Version) فایل EXE
- حفاظت از محتویات یک فایل دسته ای از تغییر غیر مجاز
- پنهان کردن محتویات یک فایل دسته ای از مشاهده
- مناسب برای نصب و اتوماسیون وظایف
- امکان کامپایل هر فایل batch به فرمت EXE
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و  ...

Highlight command's syntaxis inside built-in editor

Neuo بازدید : 1049 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (0)

Scanitto Pro یک نرم افزار کاربردی توانا برای گرفتن تصاویر از اسکنر های TWAIN می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی تصاویر را اسکن کرده و سپس آنها را در فرمت های مختلف
bmp ،jpeg ،tiff ،png ،pdf و gif ذخیره کنید. همچنین امکان فرستادن مستقیم تصاویر اسکن شده، به پرینتر را فراهم می کند. در حقیقت Scanitto به شما یک تابع مسیر پرینت روی پرینتر خواهد داد و اجازه می دهد که از پرینتر و اسکنر مانند یک دستگاه کپی استفاده کنید. شما می توانید به خوبی تصاویر اسکن شده را مدیریت کنید. این نرم افزار برای ساده سازی پروسه ی اسکن کردن طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به سادگی و بدون هیچ مشکلی تصاویر، مستندات و عکس های خود را اسکن کرده و در فرمت های مورد نیاز ذخیره کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Scanitto Pro:
- رابط کاربری ساده و دوست داشتنی
- تابع مسیر پرینت تصاویر اسکن شده
- استفاده از اسکنر و پرینتر مانند یک دستگاه کپی
- امکان ذخیره تصاویر در فرمت های: bmp ،jpeg ،tiff ،png ،pdf و gif
- تنظیمات مربوط به وضوح و رنگ تصاویر
- سازگاری با همه اسکنر های TWAIN
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

!Action

Neuo بازدید : 293 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

Mirillis Action! 1.16 نرم افزاری بسیار موثر و مفید در این زمینه است. اصلا این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلمبرداری از محیط بازی ها ارائه شده است. کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن نقش موثرتری در آموزش را ایفا می کند.
از جمله خصوصیات این ابزار هم می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها ، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلمبرداری ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی بواسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید ، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار ، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر که نسخه جدید Mirillis Action به کاربرانش هدیه می دهد.

 قابلیت های نرم افزار Mirillis Action:

  • نهایت کیفیت در فیلمبرداری از صفحه نمایش
  • امکان تهیه فیلم از محیط بازی ها بدون افت کیفیت و با کیفیت HD
  • تنظیم تعداد فریم های مورد نیاز برای فیلمبرداری
  • امکان تهیه عکس از صفحه نمایش
  • ایجاد آسان آموزش های ویدئویی
  • ضبط آنی ویدئوهای وب، ضبط هر آنچه که شما می بینید.
  • گرفتن خروجی از ضبط های شما در فرمت ها و وسیله های محبوب
  • آپلود در یوتیوب یا فیس بوک
  • قرار دادن صدا بر روی ویدئوهای به صورت زنده
  • ضبط همه چیزی که شما بر روی کامپیوتر خود می شنوید
  • پخش آسان ویدئوهای ضبط شده
  • سازگار با فرمت های مختلف در ذخیره سازی
  • استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در نرم افزار
  • کیفیت بالای صدا در نرم افزار
  • مدیریت و ویرایش فیلم ها و عکس های تهیه شده
  • پشتیبانی از GPU و CPU های چند هسته ای برای افزایش سرعت
  • و …
Neuo بازدید : 461 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

Sub2DivX 3.3.2 Final نرم افزاری كم حجم و رایگان جهت اضافه نمودن انواع زیرنویس به فیلم های AVI و DivX می باشد که شما با استفاده از آن قادر خواهید بود تا 8 Subtitle با فرمت های SRT و SUB/IDX در زبان های مختلف از جمله فارسی، انگلیسی، فرانسوی و عربی را به فیلم مورد نظر خود اضافه نمایید. قابلیت مشاهده پیش نمایش پروژه در حال انجام، پشتیبانی از زبان هایی كه دارای قالب راست به چپ می باشند، تنظیم كردن متن ها، تغییر سایز خودكار فونت ها برای پوشش كامل تصویر، قابلیت تنظیم اندازه و رنگ نوشته ها و ... از قابلیت های این نرم افزار می باشد .

Neuo بازدید : 667 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

FlashGet نام آشنایی در نرم افزارهای مدیریت دانلود محسوب می شود که باتوجه به امکانات و قابلیت های بالایش به عنوان نرم افزاری رایگان و خارج از دردسرهای کرکینگ طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار از نظر دانلود فایل ها همانند IDM پرسرعت عمل میکند که میتواند ۶ تا ۱۰ برابر سرعت دانلودتان را افزایش دهد. مسلما اگر از مدیریت دانلود مرورگرها استفاده میکنید ، FlashGet میتواند به راحتی لذت دانلود را برایتان فراهم کند. نصب ساده و آسان در کنار سازگاری با مرورگرهای مختلف FlashGet را به انتخاب خوبی بدل میکند. یکی از قابلیت های خوب این نرم افزار زمانی مشخص می شود که کاربر با کپی کردن لینک دانلود پنجره کوچکی باز می شود تا دانلود سریع را برای کاربر فراهم میکند. جدا کردن فایل های فشرده ، ویدویی و موزیک و تورنت نیز نوعی دسته بندی محسوب می شود که کاربر میتواند به تفکیک فایل های دانلود شده خود را بررسی کند. استفاده حداکثری از حجم پهنای باند و همچنین تنظیم اینکه چه تعداد لینک همزمان دانلود شوند و خاموش شدن سیستم بعد از اتمام تمامی دانلودها نیز از دیگر قابلیت های فلش گت می باشد. پشتیبانی از قابلیت Resume لینک ها و تنظیمات پروکسی نیز از امکانات جانبی نرم افزار محسوب می شود.

Neuo بازدید : 756 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند Copywhiz ابزاری کاربردی به منظور کنترل بر روی عملیات کپی کردن فایل ها بوده و به شما اجازه می دهد تا به صورت گروهی اقدام به انتخاب فایل های مختلف از مسیرها و پوشه های گوناگون نموده و در یک زمان آن ها را کپی نمایید و در کار خود سرعت بخشیده و در وقتتان صرفه جویی نمایید.

Neuo بازدید : 655 جمعه 01 فروردین 1393 نظرات (0)

ActiveFax نرم افزاری پیشرفته و قدرتمند جهت ارسال و دریافت فکس از طریق رایانه می باشد. این نرم افزار به شما قابلیت مدیریت حرفه ای جهت ارسال و دریافت فکس را می دهد که این ویژگی ها شامل قابلیت آرشیو بندی فکس های ارسالی و دریافت و قابلیت زمانبندی جهت ارسال فکس می باشد . اگر شما هم دارای شرکتی گسترده می باشید که میزان ارسال و دریافت فکس بالایی دارید بی شک قدرتمند ترین ابزار در این زمینه نرم افزار ActiveFax می باشد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار قابلیت ذخیره سازی شماره ها و ساخت دفترچه تلفن می باشد که به شما این قابلیت را می دهد تا پس از دریافت فکس در گوشه ی بالای پنجره نام فرستنده را مشاهده نمایید. همچنین این نرم افزار قابلیت چاپ اسناد دریافتی را به صورت Real Time  , یا همان قابلیت چاپ بلافاصله پس از دریافت را دارا می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار قابلیت ارسال فکس های دریافتی به یک یا چند ایمیل خاص می باشد که امر به شما این امکان را می دهد تا در هر مکانی که قرار دارید اقدام به مشاهده فکس های دریافتی خود نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ActiveFax:
- قابلیت دریافت و ارسال فکس از طریق ایمیل و ذخیره تمامی داده ها بر رویfax server
- قابلیت ارسال و دریافت فکس از طریق رایانه
- قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بر روی رایانه
- قابلیت دسترسی به اطلاعات از طریق شبکه
- قابلیت پشتیبانی از تمامی مودم های موجود در بازار داخلی
- قابلیت پشتیبانی از Voip
- قابلیت پشتیبانی از تعداد نامحدود خطوط  فکس
- قابلیت چاپ اتوماتیک فکس های دریافتی
- قابلیت ارسال اتوماتیک فکس به یک یا چند ایمیل
- قابلیت انتقال ایمیل از طریق SMTP با قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال به Outlook
- قابلیت پشتیبانی از فرمت های فایل تصویری و فشرده جهت الحاق به ایمیل و یا فکس
- قابلیت ایجاد دفترچه تلفن شامل شماره و نام و اطلاعات شخصی
- قابلیت آرشیو بندی فکس ها و چاپ فکس ها در هر زمان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Neuo بازدید : 509 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Nero 2014 Platinum 15.0.07700 Final این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

قابلیت های نرم افزار Nero Platinum:

  • وجود بیش از از 15 عنوان نرم افزار در این بسته نرم افزاری
  • سازگاری با انواع استانداردها در لوح های فشرده
  • امکان رایت به صورت های مختلف به مانند نسخه های قبل
  • نمایش فیلم ها و تصاویر و موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن
  • سازگار با فرمت های مختلف در زمینه های گوناگون
  • امکان ویرایش تصاویر، موزیک ها و فیلم ها
  • امکان ضبط صدا
  • قابلیت قراردادن قفل برروی لوح های فشرده به منظور جلوگیری از کپی رایت غیرقانونی
  • امکان تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها
  • قابلیت سازگاری با جدیدترین تکنولوژی ها
  • افزایش سرعت هم در نصب و هم در اجرا نسبت به نسخه های قبل
  • امکان رایت انواع دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی
  • مدیریت آسان تصاویر
  • مدیریت آسان موزیک ها و فیلم ها
  • ساخت ایمیج از دیسک ها
  • به اشتراک گذاری فایل ها و آپلود آن ها در سایت هایی مانند Youtube
  • قابلیت شخصی کردن دیسک ها
  • سرعت سنج برای دیسک گردان ها
  • ساخت درایو مجازی
  • ارتباط با انواع موبایل ها و دستگاه های همراه پخش صوت و تصویر
  • تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
  • سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز
Neuo بازدید : 652 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر علاقه مند به موسیقی و پیانو هستید می توانید پیانو مجازی را به کامپیوتر خود بیاورید و از ساخت موسیقی لذت ببرید! نرم افزار Virtual Piano با ابزار های قدرتمند برای کاربران یک پیانو تمام عیار و حرفه ای را فراهم کرده است. با این نرم افزار علاوه بر ساخت موسیقی، اعمال انواع افکت و جلوه ویژه به موسیقی امکان پذیر شده است. از صفحه کلید خود به عنوان یک پیانو استفاده کرده و با امکانات این نرم افزار همچون یک کاربر حرفه ای اقدام به ساخت موسیقی مورد علاقه خود کنید.

Neuo بازدید : 621 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار Cool Edit، یک نرم افزار ویرایش صوتی دیجیتال است. اگر شما یک سازنده وب، موسیقی دان و یا اگر یک فرد عادی هستید و تنها می خواهید یک سرگرمی جدید برای خودتان پیدا کنید، می توانید از Cool Edit Pro استفاده کنید. با این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی محیط چند رسانه ای را تجربه کنید. ویژگی های استاندارد برنامه شامل برش، چسباندن، قطع کردن و ترکیب کردن فایل ها می شود که جهت ساخت دقیق آهنگ و یا جلوه ویژه ای که می خواهید، می توانند بکار بروند. برنامه Cool Edit Pro تنها بصورت انگلیسی موجود است و با سیستم های عامل اکس پی، 2000، ME، ویستا و هفت سازگار هست. نرم افزار Cool Edit Pro (با پشتیبانی تهیه شده DirectX) همراه با جلوه های با کیفیتی ارائه می شود که می توانید با آن ها برای کارهای تان کار کنید. با این برنامه می توانید فایل هایی را که تا 2 گیگابایت هستند را برای ویرایش استفاده کنید. این ابزار ویرایشی بیش از 25 فرمت رایج را پشتیبانی می کند و جلوه های صوتی از قبیل اکوی سه بعدی، برابر کننده زیر و بم، کـُر (هم صدایی)، دگرگونی صوتي و لبه دار سازی آهنگ را عرضه می کند.

علاوه براین، شما می توانید تا کاست ها، اجراهای زنده، رادیوهای اینترنتی، گرامافون ها، تلویزیون، دی وی دی و دیگر منابع را به هارد درایوتان انتقال بدهید. یکی از ویژگی های Cool Edit Pro که آنرا از بقیه برنامه های مشابه متمایز میسازد این مسئله هست که کیفیت قایل های صوتی را بدون افت از هنر جنبه ای حفظ می کند. این برنامه دارای یک صافی صدای خش خش و تلق تلق می باشد که کمک می کند تا صفحه های گرامافون را تمیز ضبط کنید، و از یک صافی پارازیت گیر برای ضبظ کاست ها برخوردار هست. یکی از امکانات دیگر برنامه، گزینه حذف صدای خواننده از روی آهنگ است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cool Edit Pro:
- دارای ابزار ضبط صدا از ورودی های مختلف صدا
- قابلیت ویرایش حرفه ای فایل های صوتی توسط ویرایشگر برنامه
- توانایی قرار دادن افکت های مختلف دیجیتالی بر روی فایل های صوتی
- دارای فیلترهای مختلف صداگذاری
- پشتیبانی از فرمت های مختلف
- استفاده آسان از نرم افزار به کمک ظاهر گرافیکی مناسب
- دارای ابزار تبدیل فرمت فایل های صوتی
- دارای ابزار کپی بر روی سی دی
- تبدیل راحت فرمت های مختلف صوتی به یکدیگر

توجه:
- نرم افزار Cool Edit در سال 2003 توسط شرکت Adone خریداری شد و از آن به بعد با نام Adobe Audition توسعه یافت.
- آخرین نسخه منتشر شده با نام Cool Edit به شماره 2.1 Build 3097.0 می باشد.
- نسخه های جدید این نرم افزار به دلیل حجم بالا نیاز به منابع سخت افزاری بالا دارند.

Neuo بازدید : 589 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

DAEMON Tools نرم افزار قدرتمند و حرفه ای جهت ساخت CD یا DVD رام مجازی تا 32 عدد میباشد. اکثرا نرم افزارها تنها برای Mount کردن فایل Image تهیه شده از CD یا DVD استفاده میشود اما به کمک این نرم افزار میتوانید فایل های Image تهیه شده از CD یا DVD را مدیریت ، ویرایش و حتی ساخت Image و یا رایت کنید نرم افزار امکان تقسیم کردن فایلهای Image را دارا میباشد.

Neuo بازدید : 538 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

مجموعه نرم افزارهای مهندسی Autocad هم اکنون توسط مهندسین استفاده می شود و در رابطه با ترسیم نقشه های مهندسی می باشد. فایل های تولید شده توسط این نرم افزار معمولا حجیم بوده و همچنین برای نمایش نیازمند نصب نرم افزارهای سنگین autocad می باشد. در کنار این مسئله باتوجه به اینکه امکان ویرایش ساده این فایل ها توسط نرم افزار autocad وجود دارد ، از نظر حفظ کپی رایت مشکلاتی وجود دارد.

AutoCAD DWG to PDF Converter نرم افزاری کامل برای تبدیل فرمت های DWG  وDXF و DWF به فرمت های دیگر نظیر PDF, WMF, JPEG, TIFF, EPS, SVG, CGM می باشد. به این ترتیب افرادی که نیاز به تنها مشاهده نقشه ها دارند ، دیگر نیازی نیست نرم افزارهای اتوکد را نصب داشته باشند و یا اینکه فایل اصلی نقشه را در اختیار داشته باشند. در کنار این تبدیل فرمت ها ، تبدیل درون خانوادگی نرم افزار Autocad یعنی تبدیل DWF to DWG نیز امکان پذیر است. این نرم افزار در هنگام تبدیل ظاهر فونت ها و رنگ ها را کاملا حفظ میکند و از نظر ظاهری کاملا مشابه با فایل اصلی تبدیل ها انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات هنگام تبدیل فرمت نقشه های اتوکد به فرمت های نام برده شده ، تعیین ناحیه هایی است که نقشه درون فایل اتوکد قرار دارد. این نرم افزار میتواند به شما این امکان را دهد که مانند فرایند پرینت در نرم افزار اتوکد ، پنجره مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید. لازم به ذکر است این نرم افزار میتواند به عنوان یک نرم افزار نمایش فایل های DWG نیز مورد استفاده قرار گیرد.

Neuo بازدید : 898 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود قویترین نرم افزار برای عکس گرفتن، کپچر متن، فیلمبرداری از ویندوز و بیرون کشیدن تصاویر یک سایت

با استفاده از این نرم افزار می توانید از قسمتی از محیط ویندوز یا کل صفحه عکس بگیرید. به همین طریق می توانید از محیط ویندوز فیلمبرداری و با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. همچنین می توانید متن یک قسمت را از روی تصویر ان بردارید و نهایتا تصاویر یک صفحه وب یا یک وبسایت را استخراج کنید.



امکانات نرم افزار Snagit 10.0.1 Build 58 :
- امکان تصویر برداری از صفحه دسکتاپ
- امکان انتخاب پنجره خاص برای فیلمبرداری یا کپچر
- امکان ساخت فیلم آموزشی
- امکان تغییر فرمت فیلم
- یکپارچگی بیشتر با دسکتاپ
- امکان اضافه کردن پلاگین در نرم افزارهای مختلف
- امکان بیرون کشیدن عکسها با دادن یک لینک
- امکان ***** کردن تبلیغات در هنگام کپچر وب
- امکان فیلمبرداری از محیط بازیها (DirectX)
- -امکان کپچر همزمان چند ویندوز و نقطه
- امکان ویرایش تصاویر و فیلمها و متن های کپچر شده
- امکان سازماندهی اشیای دریافتی
و ....

Neuo بازدید : 524 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

Neuo بازدید : 459 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

برنامه ای برای ساخت نمای سه بعدی از جعبه محصولات . توسط این برنامه می توانید با دادن تصاویر 5 ضلع یک مکعب ، یک جعبه سه بعدی برای استفاده در پوستر ها و کاتالوگ ها بسازید.چرخش 360 درجه ای جعبه ، امکان تنظیم دورنمای ان و تعیین زاویه دوربین و کارکرد بسیار ساده از خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود.استفاده از این نرم افزار را به کسانی که از روش های عکس برداری از جعبه استفاده می کنند توصیه می کنیم.

Neuo بازدید : 826 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

Zoner Panorama Maker نام نرم افزاری می باشد که کاربران به وسیله آن میتوانند تصاویر پانوراما را در زمان کوتاهی ایجاد نمایند. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برای ساخت تصاویر برخوردار می باشد و به کمک این ویژگی ها و امکانات متعدد ساخت تصاویر دارای سرعت بیشتری می باشد و به راحتی نیز قابل استفاده می باشد. یکی از مهمترین مواردی که می توان در ساخت و کار بر روی تصاویر در این برنامه به آن اشاره نمود ، طراحی در سه مرحله کلی می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت ZONER Software می باشد.

 

 

 از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت قرار داد هر عکس دلخواه برای ساخت تصاویر

- قابلیت ایجاد تغییرات و تنظمیات مختلف برای ساخت تصاویر

- توانایی ذخیره سازی تصاویر در یک عکس عریض با فرمت JPG

- قابلیت قرار دادن جزئیات نوشتاری بر روی تصاویر

- دارای ویژگی مربوط به جلوگیری از کاهش کیفیت تصاویر

- دارای رابط گرافیکی کاربری زیبا و حرفه ای

- قابلیت قرار دادن فایل های صوتی بر روی تصاویر و پخش آن ها در هنگام مشاهده پانوراما

و … .

Neuo بازدید : 417 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

C-Organizer Professional نرم افزاری زیبا و قدرتمند در زمینه مدیریت اطلاعات شخصی میباشد. این نرم افزار به شما کمک میکند که در زندگی روزانه خود و یا در زمینه کاری خود اطلاعات و برنامه های روزانه خود را سازماندهی کرده و در زمان کمی برنامه های روزانه خود دسترسی پیدا کرده و آن را به راحتی مدیریت کنید. مدیریت زمان های ملاقات ، دفترچه یاداشت ، مشخص کردن زمان های و تاریخ های خاص و امکان یاداوری و چندین ابزار دیگر که همه در برنامه ای ساده و قدرتمند خلاصه شده است.

Neuo بازدید : 493 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)

شاخص توده بدنی
یک روش سودمند برای تخمین میزان چربی بدن، استفاده از فرمولی است که شاخص ‌توده ‌بدنی (BMI) نامیده می‌شود.  BMI نسبت وزن به مجذور قد است و شاخصی برای تعیین نسبت چربی در بدن بیشتر افراد می‌باشد. شما می‌توانید BMI  را از طریق تقسیم کردن وزن با واحد کیلوگرم بر مجذور قد با واحد مترمربع محاسبه نمایید.

توضیحات کامل در باره شاخص توده بدنی(BMI) و دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 1129 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

AMD ( ATI ) Catalyst Display Drivers 13.12 WHQL

با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.
اگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستd'م شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

Neuo بازدید : 598 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver 332.21 WHQL اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور این کارت گرافیک را دانلود و نصب کنید. با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده

Neuo بازدید : 412 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.221 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

 

ویژگی های نرم افزار TuneUp Utilities :

  • بهینه سازی اتوماتیک سیستم با یک کلیک
  • بهینه کردن راه اندازی و خاموش کردن سیستم
  • یکارچه سازی هارد دیسک برای بالا بردن سرعت سیستم
  • پاکسازی رجیستری ویندوز
  • بازیابی اطلاعات پاک شده
  • بررسی خطاهای هارد دیسک و برطرف کردن آنها
  • حذف فایل و پوشه های اضافه
  • مدیریت برنامه های در حال اجرا
  • قرار دادن میانبرها برای دسترسی سریعتر
  • نمایش برنامه های نصب شده و حذف آن ها
Neuo بازدید : 705 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

با  Opera Mail آشنا شوید. شرکت اوپرا نرم افزار مدیریت ایمیل خود را معرفی نمود. کسانی که از مرورگر معروف اوپرا استفاده می‌کنند، حتما با بخش مدیریت ایمیل داخلی این مرورگر آشنا هستند. حالا شرکت اوپرا آن افزونه را به صورت یک نرم افزار جداگانه با اندکی امکانات بیشتر و تحت عنوان اوپرا میل، منتشر نموده است.  با کلاینت Opera Mail، کاربران می توانند از داشتن یک نرم افزار مدیریت ایمل کامل، با محیطی زیبا، لذت ببرند. نرم افزارهای مدیریت ایمیل، برنامه هایی هستند که به شما کمک می کننند بدون رفتن به سایت سرویس دهنده ی ایمل خود (مثل گوگل و یاهو) بتوانید ایمیل‌های خود را یکجا و با سرعت زیاد در آن‌ها چک کرده و عملیات مختلف مورد نظر خود را بر روی آن‌ها انجام دهید.
یکی از قسمت‌های پرقدرت اوپرا میل، بخش خبرخوان (feed reader) آن است که به شما کمک می‌کند به اخبار و مطالب تمام سایت‌های مورد علاقه خودتان در یکجا دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید آدرس خبرخوان این سایت‌ها را به صورت دستی وارد نرم افزار کنید و یا از فایل‌های نرم افزارهای دیگر استفاده نموده و لیست مورد علاقه خود را وارد کنید. (به عنوان مثال، لینک خبرخوان کافه نرم افزار "http://cafenarmafzar.com/rss" است.)
* هنگام اضافه کردن ایمیل‌های یاهو به نرم افزار، گزینه IMAP را انتخاب کنید زیرا ایمیل های رایگان یاهو از POP پشتیبانی نمی کنند.

برخی از ویژگی های کلیدی این برنامه:
- نرم افزار مدیریت ایمیل با امکانات کامل
- امکان خواندن، ارسال و مدیریت ایمیل‌ها
- پیوست ایمیل‌ها در گروه‌های مختلف مثل: اسناد، فیلم، تصویر، صوت و... دسته بندی شده‌اند
- امکان باز کردن چندین ایمل در تب های مختلف برای مشاهده‌ی ساده تر آن‌ها
- امکان دسته بندی و برچسب گذاری ایمیل‌ها
- خبرخوان داخلی

Neuo بازدید : 499 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

Absolute Sound Recorder نرم افزاری کم حجم و قدرتمند در ضمینه ضبط کردن صدا از طریق میکروفون می باشد. توسط این نرم افزار قادرید تا به سادگی و با کیفیت بالا صدای مورد نظر خود را ضبط و با فرمت های مختلف ذخیره کنید. این نرم افزار با روش های خاص بهترین کیفیت را برای شما فراهم می سازد.

Neuo بازدید : 697 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی NET.  برنامه نویسی شده اند حتما باید برنامه ی دات نت روی ویندو شما نصب شده باشد !. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. این بسته برای تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 8 و 8.1 است.

Microsoft .NET Framework 4.5.1 (Offline Installer) for Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8, Windows Server 2008 SP2 Windows Server 2008 R2 SP1 and Windows Server 2012

Neuo بازدید : 759 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Windows Installer یک کامپوننت نرم افزاری است که برای نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری و حذف نرم افزار بر روی سیستم های دارای ویندوز مایکروسافت، کاربرد داشته و بسیار مفید واقع می شود. اطلاعات مربوط به نصب برنامه ها بعلاوه اکثر فایل های مورد نیازشان اغلب به صورت یک پکیج، با یکدیگر ادغام می شوند که معمولاً به عنوان یک فایل نصب شناخته می شوند. نصب Microsoft Windows Installer به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نرم افزار های مورد نیازتان را بر روی سیستم خود نصب کنید و دیگر مجبور به راه اندازی مجدد سیتم خود بعد از نصب و یا حذف قطعات مختلف یک نرم افزار، نباشید. علاوه بر این اگر تمام قطعات یک نرم افزار با موفقیت نصب نشدند و یا شما در طی مراحل نصب گزینه کنسل را انتخاب نمودید، Windows Installer می تواند تمام تغییرات صورت گرفته را اصلاح نموده و سیستم عامل را به حالت اولیه بازگرداند. برخی نرم افزار ها برای نصب و راه اندازی به windows installer احتیاج دارند، بنابراین ممکن است در هنگام پیگیری مراحل نصب آن ها با پیغامی مبنی بر ضرورت نصب windows installer مواجه شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Installer:
- بهبود فرآیند نصب و حذف نرم افزار ها
- نصب آسان فایل های MSI
- پیکربندی خدمات نصب در ویندوز
- عدم نیاز به ریستارت نمودن سیستم هنگام نصب قطعات مختلف یک نرم افزار
- بازگردانی سیستم عامل به حالت اولیه خود در صورت نصب ناموفق یک نرم افزار
- و ...
Neuo بازدید : 607 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار Virtual CDRom Panel نرم افزاریست جهت ایجاد درایو مجازی و با کاربری بسیار آسان و حجمی بسیار کم و بدلیل تولید این نرم افزار توسط خود ماکروسافت، این نرم افزار کاملاً با تمامی سیستم عامل های ویندوز سازگار است.

Neuo بازدید : 973 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

بدون شک " مووی میکر " مهمترین غایب در نرم افزارهای ویندوز 7 است . این ویندوز باوجود همه خوبیهایش مارا از این نرم افزار جداکرد . البته یک نسخه آنلاین از آن برای نصب وجود دارد ولی شکل و شمایل قبل را ندارد . اگر میخواهید همان مووی میکر کلاسیک ویندوز اکس پی یا ویستا را روی ویندوز 7 داشته باشید ما آن را به شما هدیه میکنیم . حجم این نرم افزار بسیار مناسب است . با این نرم افزار امکان ادیت فیلم ها را خواهید داشت .

Neuo بازدید : 555 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (1)

آفیس 2003 یکی از بهترین ورژن های آفیس بود که هنوز هم خیلی ها بهش معتاد هستند !! شاید سوال در ذهن شما بوجود آمده باشه که چرا ؟! مگه چه فرقی داره ؟  آفیس 2003 شامل Front Page 2003  بود که در نسخه های بعدی آفیس قرار نگرفته است و شاید اکثر کاربرانی که با برنامه Front Page کار میکنند هنوز از این ورژن آفیس استفاده میکنند و در اینترنت هم لینک دانلود آن بسیار کم یا تقریبا نایاب است !  بعضی از سایت ها هم نیز با دریافت  هزینه ای این امکان را برای کاربران خود فراهم میکنند

این بسته آخرین آپدیت ها و بروز رسانی ها برای مجموعه افیس 2003 می باشد که با استفاده از این بسته آخرین پچ های امنیتی برای نرم افزار های زیر از مجموعه آفیس 2003 اعمال میشود.

محتویات این  نرم افزار : 

Microsoft Office Word 2003 Service Pack 3

Microsoft Office PowerPoint 2003 Service Pack 3

Microsoft Office Access 2003 Service Pack 3

Microsoft Office Excel 2003 Service Pack 3

Microsoft Office InfoPath 2003 Service Pack 3

Microsoft Office Outlook 2003 Service Pack 3

Microsoft Office Publisher 2003 Service Pack 3

Microsoft Office FrontPage 2003 Service Pack 3

Microsoft Office Visio 2003 Service Pack 3

Microsoft Office Project 2003 Service Pack 3

Microsoft Office OneNote 2003 Service Pack 3

 

از نکات جالب در این پکیج نرم افزاری می توان به  :

1- این نسخه علاوه بر مجموعه آفیس نرم افزارهای مکمل دیگر یعنی MS Project و Visio و FrontPage و OneNote را در خود دارد.

2- این  ورژن نیازی به سریال ندارد.

3-این ورژن  قابلیت نصب غلط یابی املایی فارسی را نیز دارد.

Neuo بازدید : 402 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

با استفاده از Microsoft Virtual PC 2007، شما می توانید ایجاد و اجرای یک یا چند ماشین مجازی، هر کدام با سیستم عامل خود را بر روی یک کامپیوتر. این شما را فراهم می کند با انعطاف پذیری لازم برای استفاده از سیستم عامل های مختلف بر روی یک کامپیوتر فیزیکی.

صرفه جویی در زمان و پول را به عنوان کامپیوتر مجازی اجازه می دهد تا به شما برای حفظ سازگاری میراث و برنامه های کاربردی سفارشی در مهاجرت به سیستم عامل های جدید و افزایش بهره وری کارکنان پشتیبانی، توسعه و آموزش است. حالات عبارتند از:

شبکه های ایمنی برای مهاجرت به سیستم عامل:

PC مجازی فناوری اطلاعات حرفه ای با یک شبکه ایمنی مقرون به صرفه برای کارمندان خاصی را برای اجرای برنامه های کاربردی میراث مهم به طور موقت در حالی که فناوری اطلاعات مزایا ادامه برنامه مهاجرت فعلی خود را به یک سیستم عامل جدید فراهم می کند. سیستم عامل های مایکروسافت و برنامه های کاربردی در حال اجرا بر روی ماشین های مجازی VPC در تطابق با دستورالعمل های چرخه عمر محصول MS به طور کامل پشتیبانی می کند. بنابراین ویندوز XP استقرار نرم افزار می توانید بر روی برنامه ادامه خواهد داد، حتی اگر با مسائل سازگاری با برنامه های پیش بینی نشده مواجه شده است، اجازه می دهد مشتریان مایکروسافت را به استفاده از دستاوردهای بازدهی سرمایه و بهره وری سیستم عامل های فعلی بیشتر است.

 

Neuo بازدید : 798 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی NET.  برنامه نویسی شده اند حتما باید برنامه ی دات نت روی ویندو شما نصب شده باشد !. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است.

Neuo بازدید : 641 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

احتمالا تا به حال نام ‪DirectX‬ را زیاد شنیده اید. گاهی اوقات هنگام نصب بعضی بازی ها و نرم افزارها، مجبور شده اید که ‪DirectX‬ را هم نصب کنید. یا اخیرا در مورد پشتیبانی ‪DirectX 11‬ در کارت های گرافیک زیاد شنیده اید. پس احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ‪DirectX‬ چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ عده ای از شما نیز با وظیفه ی دایرکت ایکس آشنا هستید و می خواهید بدانید که چه چیز هایی به ‪Direct X11‬ اضافه شده است.  ‎یکی از رابط های برنامه کاربردی یا ‪API‬ هایی که همواره بسیار مورد توجه تولید کنندگان سخت افزار و برنامه نویسان بوده، ‪DirectX‬ است. اما این توجه به خاطر چیست؟ در گذشته برنامه نویسان سیستم عامل داس ‪)DOS)‬ مجبور بوده اند که برای نوشتن برنامه های خود، مستقیما با سخت افزار ها در ارتباط باشند. نتیجه هم این بود که برنامه های آنان، فقط با چند سخت افزار خاص اجرا می شد و این مساله کار را بسیار سخت می کرد. اما از زمانی که مایکروسافت ‪DX‬ را ابداع کرد، کارها بسیار راحت تر شد و حالا این دایرکت ایکس است که مسئول برقراری ارتباط بین سخت افزارها و نرم افزارها است. پس این که دایرکت ایکس به این اندازه مورد توجه باشد، چندان دور از ذهن نیست. ‎دایرکت ایکس یازده در واقع یک مجموعه کامل تر از این رابط است که بهبودهایی در زمینه ‪Tessellation‬ و ‪Multi-Threading‬ پیدا کرده. همچنین دو الگوریتم جدید برای متراکم کردن و فشرده سازی تکسچرها، بیشتر کردن ‪Cache‬ مربوط به تکسچرها و ارائه ‪Shader Model5‬، باعث شده اند تا پردازش تصویر و سرعت دایرکت ایکس یازده بهبود یابد. به این موارد، سیستم ‪Direct Compute‬ را اضافه کنید تا به قدرت ‪DX11‬ پی ببرید. ‎کاراکتر ها در بازی های امروزی واقعا پیچیده و گسترده شده اند و طراحان تمام تلاش خود را برای خلق مدل هایی با جزئیات بالاتر به کار می گیرند. در گذشته شاهد این بودیم که این جزئیات فقط در میان پرده های بازی دیده می شد و در بازی خبری از آن ها نبود. علت هم آن بود که اگر مدل ها را با جزئیات بالا وارد بازی می کردند، بار سنگینی اعمال می شد و افت فریم دهی قطعی بود. اما در چند سال اخیر شاهد بهبود زیادی در کیفیت بازی ها هستیم چون هم قدرت محاسبه افزایش یافته و هم الگوریتم های Tessellation‬ در دایرکت ایکس بهتر شده است.‎عرضه دایرکت ایکس یازده به همراه ویندوز ۷ بسیار مورد توجه قرار گرفت و تولید کنندگان بزرگ سخت افزار در سدد حمایت از آن برآمدند. اولین شرکتی که استفاده از ‪DX11‬ را به طور انبوه روی محصولاتش شروع کرد، ‪AMD‬ بود که با این کار خود توانست درصد زیادی از فروش بازار را به دست آورد. هم اکنون ‪Nvidia‬ هم بر روی محصولات سطح بالای خود از ‪DX11‬ استفاده می کند. ‎دایرکت ایکس یازده توانسته است پیشرفت های زیادی در زمینه رندر صحنه ها و ایجاد افکت های مختلف داشته باشد. اما بعضی افراد عقیده دارند که کیفیت ‪DX11‬ فقط کمی بالا تر رفته و چندان چشمگیر نیست. در پاسخ باید گفت که ‪DX11‬ هنوز جوان است و باید کمی منتظر ماند تا بازی ها پیشرفت کنند. احتمالا ‪Crysis2‬ می تواند نتیجه نهایی را در مورد این ‪API‬ تا حدود زیادی معلوم کند. اما با توجه به بازی های کنونی می توان عملکرد ‪DX11‬ را خوب ارزیابی کرد. برای به دست آوردن ‪DX11‬ نیازی نیست که حتما پول زیادی خرج کنید. زیرا کارت های گرافیک ارزان قیمتی مانند ۵۴۵۰ و ۵۵۷۰ نیز می توانند این ‪API‬ را در اختیار شما قرار دهند.

Neuo بازدید : 493 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

از ActiveSync آخرین نسخه نرم افزار برای هماهنگ سازی دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر ویندوز با ویندوز ایکس پی است.

ActiveSync مایکروسافت فراهم می کند تجربه هماهنگ سازی بزرگ با رایانه های شخصی مبتنی بر XP و مایکروسافت چشم انداز حق خارج از جعبه. ActiveSync را به عنوان دروازه بین کامپیوتر شما و دستگاه تلفن همراه مبتنی بر ویندوز عمل می کند، قادر به انتقال اطلاعات چشم انداز، اسناد آفیس، تصاویر، موسیقی، فیلم ها و برنامه های کاربردی از دسکتاپ خود را به دستگاه شما است.

در علاوه بر این به هماهنگ سازی با یک PC رومیزی، ActiveSync را می توانید به طور مستقیم با مایکروسافت اکسچنج سرور همزمان به طوری که شما می توانید به پست الکترونیکی، داده های تقویم، یادداشت ها و اطلاعات تماس خود را به صورت بی سیم به روز رسانی هنگامی که شما به دور از کامپیوتر شما.

 

Neuo بازدید : 602 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

نسخه های قدیمی فتوشاپ قابلیت  پیش نمایش فایل های PSD به صورت بندانگشتی Thumbnail یا Filmstrip را دارا بودند. به طوری كه  محتوای فایل های PSD بدون اجرای فتوشاپ، نمایش داده می شد. اما این قابلیت در نسخه های جدید نظیر CS4 ،CS3 و CS5 وجود ندارد. با استفاده از ابزار كوچك PSD+Thumbnail به راحتی می توانید وی‍ژگی فوق را در نسخه های جدید فعال نمایید و سرعت مشاهده و استفاده از فایل های PSD را افزایش دهید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,320
  • بازدید ماه : 2,635
  • بازدید سال : 29,747
  • بازدید کلی : 748,115
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد