loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن
Neuo بازدید : 886 چهارشنبه 06 مرداد 1395 نظرات (0)

deep freeze

DeepFreeze نرم افزاري است که تمامي تغييرات نرم افزاری را بعد از Restart كردن کامپیوتر به حالت قبل برمي گرداند که باعث افزایش طول عمر سیستم عامل میشود.
DeepFreeze بیشتر در مکانهای عمومی مثل کافی نت ها ، کتابخانه ها و . . . به کار میرود تا از خرابکاری کاربر و یا کرمها و ویروس ها برروی سیستم جلوگیری شود.

 

Neuo بازدید : 702 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

Baidu Antivirus 5.0.1 نرم افزاری توانمند و پر قدرت در زمینه برقراری امنیت در سیستم و جلوگیری از نفوذ خطرات احتمالی به داخل سیستم شما می باشد.از ویژگی های نرم افزار Baidu Antivirus سرعت انجام کار و کم حجم بودن آن است . قابلیت های این محصول از جمله حذف تروجان های گوناگون مانند ویروس ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، جاسوس افزارها، تروجان ها، کی لاگر ها، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب در بهترین شکل ممکن انجام میپذیرد.
توانایی اصلی این نرم افزار در هسته ی به کار رفته در آن می باشد که در واقع میتوان موتور پردازشگر این نرم افزار را ترکیبی از بایدو و اویرا نامید.اویرا خود نرم افزاری بسیار قوی در زمینه آنتی ویروس ها محسوب می شود بنابراین با این دو موتور و ساخت یک موتور پردازشی به نرم افزاری خواهیم رسید که بسیار پرقدرت و توانمند می باشد.رابط کاربری ساده این نرم افزار دیگر ویژگی های آن میباشد که وجود آن باعث شده تا کاربران تنها با چند کلیک بتوانید پیشرفته ترین فرایند انجام کار را بر روی این نرم افزار داشته باشید تا با بهره گیری از این تنظیمات بالاترین درجه امنیت را در سیستم برقرار نمایند.
Baidu Antivirus با اسکن های دقیق و کامل که به شکل همیشگی از سیستم شما انجام میدهد قادر است تا در کمترین زمان ممکن هر فایل و اطلاعات مشکوکی را شناسایی نماید و با سرعت گزارش آن را برای شما ارسال نماید.این نرم افزار قادر است تا به صورت خودکار نیز اطلاعات مشکوک را پا نماید.

Neuo بازدید : 651 یکشنبه 05 بهمن 1393 نظرات (0)

OFFLINE UPDATE

Bitdefender
Antivirus Software

Join the millions of computer users worldwide who trust Bitdefender's award-winning antivirus software to keep their PCs, data, and identities safe from attack. Bitdefender antivirus solutions provide state-of-the-art, proactive protection from e-threats, including online banking attacks.

Compare its products and see how you can benefit from advanced safeguards and rich features, including device anti-theft, firewall, parental controls, online storage and sync, social network protection and more! Whether you're a PC novice or expert, parent or gamer, select the antivirus protection that's right for you!

 

دانلود در ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 619 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از موارد ذکر شده، آن را در ادامه مطلب مطالعه فرمائید.

Neuo بازدید : 576 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

بیت دیفندر اینترنت سکیوریتی 2014، دارای ابزارهای بی نظیری همچون دیوار آتش دوطرفه، کنترل دسترسی والدین و امنیت کودکان در فضای آنلاین ، امنیت در بانکداری اینترنتی و خریدهای الکترونیکی بوده و با استفاده از آخرین تکنولوژی های مقابله با تهدیدات شبکه ای و اینترنتی، از شما در مقابل ویروس ها، هرزنامه ها و نرم افزارهای جاسوسی و شنود اطلاعات محافظت می کند .

  • امنیت در کلیه پرداخت ها و خریدهای الکترونیکی
  • حفظ حریم خصوصی در فیس بوک و توییتر
  • رمزنگاری چت در نرم افزار یاهو مسنجر
  • امنیت کودکان در استفاده از اینترنت
  • حفاظت از ارتباطات شما با دیواره آتش دوطرفه
  • ضد هرزنامه ها محافظ صندوق پست الکترونیکی

بیت دیفندر 2013 توسط مجله محبوب PC MAG، بطور رسمی به عنوان "محصول برتر سال" انتخاب شد و همچنین توسط مهمترین موسسات بررسی محصولات امنیتی به نام های AV-Test و AV-Comparatives به عنوان "بهترین آنتی ویروس سال 2013" و "بالاترین قدرت ترمیم در سال 2013" نایل شد. این دستاوردها حاصل امتیازات و جوایز متعددی است که در طول یک سال توسط نهادهای معتبری همچون CNET، Laptop، Magazine، PC PRO، Expert Reviews، Web User، PC Achat و Micro Hebdo به این محصول امنیتی تعلق گرفته است.

اطلاعات کامل این آنتی ویروس در ادامه مطلب...

 

Neuo بازدید : 1116 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

آخرین به روزرسانی: ۲۷ آبان ماه ١٣٩۲

11/18/2013


بسیاری از کاربران به دلایل مختلف از جمله عدم دسترسی همیشگی به اینترنت پر سرعت، تمایل دارند که آنتی ویروس خود را به صورت آفلاین به روز نمایند. کاربران عزیز می توانند از طریق لینک های زیر اقدام به دریافت فایل به روزرسانی آفلاین آنتی ویروس Kaspersky نمایند. فایل زیر به منظور به روزرسانی نسخه Internet Security قابل استفاده می باشد.

ادامه مطلب...

Neuo بازدید : 556 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

FortKnox Personal Firewall محصول شرکت NETGATE و فایروال قدرتمند برای کاربرانی است که استفاده زیادی از اینترنت دارند.  اگر از حملات هکرها و نفوذ تروجان ها هراس دارید و از سرقت اطلاعاتتان بیمناک هستید ، با نصب این فایروال یا دیوار آتش میتواند امنیتتان را بسیار افزایش دهد. این نرم افزار براساس تکنولوژی SPI و سیستم پیشگیری از نفوذ ( Intrusion Prevention System) طراحی شده است. این تکنولوژی ها مروری کامل به کاربر از تمام شبکه های ارتباطات ورودی و خروجی در یک رابط کاربری بصری میدهد. به این ترتیب کاربر تمامی پورت ها را نیز نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار با حملات ورودی و خروجی ( inbound and outbound) مقابله خواهد شد و پاکت های دیتا به طور کامل بررسی  و تمامی اتصالات نمایش و بررسی خواهند شد. استفاده از فناوری Anti-spoofing صفحات تقلبی را شناسایی و بلوک خواهد کرد و سیستم کنترل سایت با توانایی مسدود کردن وب سایت های منحصر به فرد این امکان را به کاربر میدهد تا سایت های مورد نظر را بلوک نماید. به طور این نرم افزار به عنوان یک دیوار آتش شخصی بسیار توامند و کاربردی خواهد بود.

Neuo بازدید : 585 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از این نرم افزار که درابتدا برای سیستم عامل مکینتاش ارائه شده و هم اکنون بر روی ویندوز هم قابل نصب و استفاده است می توانید کلمات عبور سایت ها و نرم افزار های مختلف را در سیستم خود ذخیره کرده و بر آنها مدیریت کنید. ویژگی اصلی این برنامه قابلیت قرار دادن خودکار کلمات عبور در مرورگر های مختلف اینترنتی می باشد. همچنین این نرم افزار می تواند فرم هارا به صورت خودکار پر کرده و کلمات عبور قدرتمندی ایجاد کند.

Neuo بازدید : 452 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Kaspersky Internet Security نسخه کامل آنتی ویروس شرکت کسپرسکی بوده که برای مقابله با انواع ويروس ها، کرم های اينترنتی، هکر ها، نرم افزارهای جاسوسی، نرم افزار های تبليغاتی مخرب و ... به کار می رود. از قابلیت های اصلی آن می توان به اسكن مداوم سیستم و ترافیک اینترنتی، محافظت برنامه از خود در برابر از کار انداخته شدن، Firewall قدرتمند و قابلیت نصب بر روی سیستم های آلوده اشاره نمود.

Neuo بازدید : 640 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

ESET Smart Security نسخه کامل آنتی ویروس ناد ٣٢ است که شامل Firewall و Anti-Spam قدرتمندی می باشد. بی دلیل نیست كه كاربران این برنامه هر روز در حال افزایش می باشند زیرا مصرف بسیار کم از منابع، این آنتی ویروس را به یکی از سبک ترین و محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا تبدیل کرده است.

Neuo بازدید : 1322 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Folder Lock مجموعه نرم افزاری کاملی برای محافظت از اطلاعات شما می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید از تمامی فایل های شخصی خود به صورت های مختلف ، محافظت کنید. استفاده از Folder Lock روی کامپیوتر و درایوهای قابل حمل امکان پذیر بوده و حتی می توانید به صورت انتخابی ، یک نسخه پشتیبان از فایل های محافظت شده را روی یک مرکز ذخیره سازی آنلاین ، قرار دهید. Folder Lock ترکیب کاملی از 7 نرم افزار امنیتی مختلف می باشد که شما توسط آنها می توانید با استفاده از روش های رمز گذاری و مخفی سازی 256bit ، فایل های مهم خود را از دسترس دیگران دور نگه دارید و حتی آنها را با سرعت بالا روی یک محل ذخیره سازی آنلاین ، به عنوان یک نسخه پشتیبان قرار دهید و یا آنها را روی دستگاه ها و درایوهای ذخیره سازی قابل حمل بفرستید. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که روی فایل ها ، پوشه ها و درایوها قفل گذاشته ، اطلاعات شخصی خود را محافظت کرده و یا فایل ها را برای همیشه پاک کرده و از روی تاریخچه ویندوز خود نیز بردارید. این نسخه از نرم افزار دارای تنظیمات امنیتی جدیدی است که تاکنون مانند آنها را ندیده اید. امکاناتی مانند رمزگذاری حرفه ای برای نرم افزارها ، حالت عملکرد مخفیانه ، امنیت در برابر هک و امنیت خودکار از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشند. Folder Lock با تمامی ویندوزهای Vista ، XP و Win7 و نسخه های 32bit و 64bit آنها سازگار می باشد. محافظت از دستگاه های یو اس بی و سی دی ، بک آپ گرفتن در شبکه ابری و تکه تکه کردن فایل ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
برخی از امکانات نرم افزار Folder Lock v7.1.7 :
- سریعترین عملکرد رمزگذاری را می توانید با این نسخه از نرم افزار تجربه کنید.
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار از تمامی فایل ها و پوشه های موجود در صندوق نرم افزار ، به صورت اختیاری.
- امنیت در برابر دستگاه های قابل حمل.
- امنیت رمز گذاری در سطح نرم افزار.
- گزینه فعال سازی عملکرد مخفیانه.

Neuo بازدید : 737 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Windows Password Remover یک نرم افزار فوق حرفه ای در زمینه بازیابی و حذف کامل پسورد گمشده یا فراموش شده توسط مدیر یا کاربران ویندوز می باشد، آن هم بدون آنکه به فرمت و نصب مجدد ویندوز بپردازید. این نرم افزار از تمامی نسخه های ویندوز مانند ویندز ۷، ایکس پی، ویستا، ۲۰۰۸،۲۰۰۳ و ۲۰۰۰ پشتیبانی به عمل می آورد. کار با این نرم افزار نیز بسیار ساده می باشد. به این صورت که می بایست پس از دانلود، فایل ISO را بر روی یک سی دی رایت کرده و آن را در داخل سی دی رام قرار دهید و ویندوز را ریست کنید. سپس باید سی دی را بوت کنید و به چند سوال ساده جواب داده و در نهایت عملیات حذف پسورد را انجام دهید. امیدواریم که به طور صحیح از این نرم افزار استفاده نمایید.

Neuo بازدید : 661 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

ESET Smart Security نسخه کامل آنتی ویروس ناد ٣٢ است که شامل Firewall و Anti-Spam قدرتمندی می باشد. بی دلیل نیست كه كاربران این برنامه هر روز در حال افزایش می باشند زیرا مصرف بسیار کم از منابع، این آنتی ویروس را به یکی از سبک ترین و محبوب ترین آنتی ویروس های دنیا تبدیل کرده است.

Neuo بازدید : 643 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

Folder Guard Pro  نسخه جدید نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی قفل گذاری فایل ها وگذاشتن پسورد روی  پوشه های مختلف است ، با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید فایل های شخصی که در کامپیوتر دارید را از دسترس دیگران محافظت کنید و از دسترسی آنان به فایل هایتان جلوگیری کنید تنها پوشه ها و فایل ها نمی توانند فایل های شخصی باشند بلکه منابع دیگری همچون نرم افزارها و بازی ها هم می تواند جزء منبع شخصی شما باشند که با بهره گیری از این نرم افزار قدر به حفاظت از آنها می باشید با Folder Guard میتوان برای کل فایلها و پوشه ها و یا هریک از آنها به تنهائی ، یک رمز عبور تعیین کرد.

Neuo بازدید : 601 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

اگر شما هم دچار ویروس ها شده باشید! حتماً متوجه شده اید که حتی بعد از ویروس کشی هم بعضی از اثرات آن ویروس روی رایانه شما باقی می ماند. بعضی از این آثار حتی پس از تعویض ویندوز هم از بین نمی روند! یکی از این اثرات مخفی شدن فایل ها و پوشه های درایو های شماست!

اگر متوجه شده اید که اطلاعات فلش مموریتان گم شده و بجای آن پوشه ها، ویروس NewFolder.exe قرار دارد و یا درایو شما خالی از اطلاعات شده، در صورتی که حجم قابل توجه ای از آن پر است. در این صورت نرم افزار Anti Hidden به کمک شما می آید.

توجه داشته باشید که این نرم افزار به هیچ وجه آنتی ویروس نیست و فقط پوشه های مخفی شده و سیستمی را که برای کاربران قابل مشاهده نیست (حتی در صورتی که گزینه ی Show hidden Files and Folders در تنظیمات Folder Options، کنترل پنل فعال باشد) و حتی در صورت امکان مشاهده، قابل برگشت به حالت عادی نیستند را به صورت خودکار و دسته جمعی و با سرعت زیاد به حالت عادی بر می گرداند.

پیشنهاد می کنم در صورتی که اطلاعات خود را به صورت ناگهانی از دست داده اید قبل از انجام عملیات ریکاوری یک بار این نرم افزار را امتحان کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Anti Hidden:
- از بین بردن برخی اثرات ویروس ها پس از پاکسازی
- نمایش فایل ها و فولدرهایی که توسط ویروس ها مخفی شده اند
- نمایش پوشه های سیستمی مخفی شده
- استفاده آسان
- و …

درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,332
  • بازدید ماه : 2,647
  • بازدید سال : 29,759
  • بازدید کلی : 748,127
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد