loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن
Neuo بازدید : 1129 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

AMD ( ATI ) Catalyst Display Drivers 13.12 WHQL

با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید.
اگر با بازی های جدید مشکل دارید و سیستd'م شما هنگ میکنه حتماً این درایور جدید را دانلود و نصب نمایید.

Neuo بازدید : 598 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver 332.21 WHQL اگر اهل بازی کامپبوتری هستید و همیشه جدیدترین بازی ها رو دانلود یا خریداری می کنید و کارت گرافیک شما انویدیا هست پس حتماً نسخه جدید درایور این کارت گرافیک را دانلود و نصب کنید. با نصب نسخه جدید قدرت عملکرد کارت گرافیک و در نتیجه سرعت و کیفیت بازی ها بالاتر خواهد رفت, مهمترین اثر آن سازگاری کامل با جدیدترین بازی های ارائه شده

Neuo بازدید : 697 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی NET.  برنامه نویسی شده اند حتما باید برنامه ی دات نت روی ویندو شما نصب شده باشد !. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. این بسته برای تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 8 و 8.1 است.

Microsoft .NET Framework 4.5.1 (Offline Installer) for Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8, Windows Server 2008 SP2 Windows Server 2008 R2 SP1 and Windows Server 2012

Neuo بازدید : 759 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

Windows Installer یک کامپوننت نرم افزاری است که برای نصب و راه اندازی، تعمیر و نگهداری و حذف نرم افزار بر روی سیستم های دارای ویندوز مایکروسافت، کاربرد داشته و بسیار مفید واقع می شود. اطلاعات مربوط به نصب برنامه ها بعلاوه اکثر فایل های مورد نیازشان اغلب به صورت یک پکیج، با یکدیگر ادغام می شوند که معمولاً به عنوان یک فایل نصب شناخته می شوند. نصب Microsoft Windows Installer به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نرم افزار های مورد نیازتان را بر روی سیستم خود نصب کنید و دیگر مجبور به راه اندازی مجدد سیتم خود بعد از نصب و یا حذف قطعات مختلف یک نرم افزار، نباشید. علاوه بر این اگر تمام قطعات یک نرم افزار با موفقیت نصب نشدند و یا شما در طی مراحل نصب گزینه کنسل را انتخاب نمودید، Windows Installer می تواند تمام تغییرات صورت گرفته را اصلاح نموده و سیستم عامل را به حالت اولیه بازگرداند. برخی نرم افزار ها برای نصب و راه اندازی به windows installer احتیاج دارند، بنابراین ممکن است در هنگام پیگیری مراحل نصب آن ها با پیغامی مبنی بر ضرورت نصب windows installer مواجه شوید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Installer:
- بهبود فرآیند نصب و حذف نرم افزار ها
- نصب آسان فایل های MSI
- پیکربندی خدمات نصب در ویندوز
- عدم نیاز به ریستارت نمودن سیستم هنگام نصب قطعات مختلف یک نرم افزار
- بازگردانی سیستم عامل به حالت اولیه خود در صورت نصب ناموفق یک نرم افزار
- و ...
Neuo بازدید : 798 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی NET.  برنامه نویسی شده اند حتما باید برنامه ی دات نت روی ویندو شما نصب شده باشد !. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است.

Neuo بازدید : 641 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

احتمالا تا به حال نام ‪DirectX‬ را زیاد شنیده اید. گاهی اوقات هنگام نصب بعضی بازی ها و نرم افزارها، مجبور شده اید که ‪DirectX‬ را هم نصب کنید. یا اخیرا در مورد پشتیبانی ‪DirectX 11‬ در کارت های گرافیک زیاد شنیده اید. پس احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که ‪DirectX‬ چیست و در واقع چه کاری انجام می دهد؟ عده ای از شما نیز با وظیفه ی دایرکت ایکس آشنا هستید و می خواهید بدانید که چه چیز هایی به ‪Direct X11‬ اضافه شده است.  ‎یکی از رابط های برنامه کاربردی یا ‪API‬ هایی که همواره بسیار مورد توجه تولید کنندگان سخت افزار و برنامه نویسان بوده، ‪DirectX‬ است. اما این توجه به خاطر چیست؟ در گذشته برنامه نویسان سیستم عامل داس ‪)DOS)‬ مجبور بوده اند که برای نوشتن برنامه های خود، مستقیما با سخت افزار ها در ارتباط باشند. نتیجه هم این بود که برنامه های آنان، فقط با چند سخت افزار خاص اجرا می شد و این مساله کار را بسیار سخت می کرد. اما از زمانی که مایکروسافت ‪DX‬ را ابداع کرد، کارها بسیار راحت تر شد و حالا این دایرکت ایکس است که مسئول برقراری ارتباط بین سخت افزارها و نرم افزارها است. پس این که دایرکت ایکس به این اندازه مورد توجه باشد، چندان دور از ذهن نیست. ‎دایرکت ایکس یازده در واقع یک مجموعه کامل تر از این رابط است که بهبودهایی در زمینه ‪Tessellation‬ و ‪Multi-Threading‬ پیدا کرده. همچنین دو الگوریتم جدید برای متراکم کردن و فشرده سازی تکسچرها، بیشتر کردن ‪Cache‬ مربوط به تکسچرها و ارائه ‪Shader Model5‬، باعث شده اند تا پردازش تصویر و سرعت دایرکت ایکس یازده بهبود یابد. به این موارد، سیستم ‪Direct Compute‬ را اضافه کنید تا به قدرت ‪DX11‬ پی ببرید. ‎کاراکتر ها در بازی های امروزی واقعا پیچیده و گسترده شده اند و طراحان تمام تلاش خود را برای خلق مدل هایی با جزئیات بالاتر به کار می گیرند. در گذشته شاهد این بودیم که این جزئیات فقط در میان پرده های بازی دیده می شد و در بازی خبری از آن ها نبود. علت هم آن بود که اگر مدل ها را با جزئیات بالا وارد بازی می کردند، بار سنگینی اعمال می شد و افت فریم دهی قطعی بود. اما در چند سال اخیر شاهد بهبود زیادی در کیفیت بازی ها هستیم چون هم قدرت محاسبه افزایش یافته و هم الگوریتم های Tessellation‬ در دایرکت ایکس بهتر شده است.‎عرضه دایرکت ایکس یازده به همراه ویندوز ۷ بسیار مورد توجه قرار گرفت و تولید کنندگان بزرگ سخت افزار در سدد حمایت از آن برآمدند. اولین شرکتی که استفاده از ‪DX11‬ را به طور انبوه روی محصولاتش شروع کرد، ‪AMD‬ بود که با این کار خود توانست درصد زیادی از فروش بازار را به دست آورد. هم اکنون ‪Nvidia‬ هم بر روی محصولات سطح بالای خود از ‪DX11‬ استفاده می کند. ‎دایرکت ایکس یازده توانسته است پیشرفت های زیادی در زمینه رندر صحنه ها و ایجاد افکت های مختلف داشته باشد. اما بعضی افراد عقیده دارند که کیفیت ‪DX11‬ فقط کمی بالا تر رفته و چندان چشمگیر نیست. در پاسخ باید گفت که ‪DX11‬ هنوز جوان است و باید کمی منتظر ماند تا بازی ها پیشرفت کنند. احتمالا ‪Crysis2‬ می تواند نتیجه نهایی را در مورد این ‪API‬ تا حدود زیادی معلوم کند. اما با توجه به بازی های کنونی می توان عملکرد ‪DX11‬ را خوب ارزیابی کرد. برای به دست آوردن ‪DX11‬ نیازی نیست که حتما پول زیادی خرج کنید. زیرا کارت های گرافیک ارزان قیمتی مانند ۵۴۵۰ و ۵۵۷۰ نیز می توانند این ‪API‬ را در اختیار شما قرار دهند.

Neuo بازدید : 493 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

از ActiveSync آخرین نسخه نرم افزار برای هماهنگ سازی دستگاه های تلفن همراه مبتنی بر ویندوز با ویندوز ایکس پی است.

ActiveSync مایکروسافت فراهم می کند تجربه هماهنگ سازی بزرگ با رایانه های شخصی مبتنی بر XP و مایکروسافت چشم انداز حق خارج از جعبه. ActiveSync را به عنوان دروازه بین کامپیوتر شما و دستگاه تلفن همراه مبتنی بر ویندوز عمل می کند، قادر به انتقال اطلاعات چشم انداز، اسناد آفیس، تصاویر، موسیقی، فیلم ها و برنامه های کاربردی از دسکتاپ خود را به دستگاه شما است.

در علاوه بر این به هماهنگ سازی با یک PC رومیزی، ActiveSync را می توانید به طور مستقیم با مایکروسافت اکسچنج سرور همزمان به طوری که شما می توانید به پست الکترونیکی، داده های تقویم، یادداشت ها و اطلاعات تماس خود را به صورت بی سیم به روز رسانی هنگامی که شما به دور از کامپیوتر شما.

 

درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,377
  • بازدید ماه : 2,692
  • بازدید سال : 29,804
  • بازدید کلی : 748,172
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد