loading...
N E U O
آخرین ارسال های انجمن

!Action

Neuo بازدید : 293 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

Mirillis Action! 1.16 نرم افزاری بسیار موثر و مفید در این زمینه است. اصلا این ابزار برای تهیه فیلم های آموزشی از ویدئوهای در حال اجرا و همچنین فیلمبرداری از محیط بازی ها ارائه شده است. کیفیت بسیار بالایی که این نرم افزار دارد اولین و کلیدی ترین خصوصیت آن را تشکیل می دهد البته کاربر می تواند عکس هم از صفحه نمایش تهیه کند اما با توجه به خواسته کاربران فیلم گرفتن نقش موثرتری در آموزش را ایفا می کند.
از جمله خصوصیات این ابزار هم می توان به کیفیت بالا در ضبط صداها ، تعداد فریم های قابل تنظیم برای هر لحظه از فیلمبرداری ، کیفیت بسیار مناسب در خروجی بواسطه هماهنگی با اکثر تکنولوژی های گرافیکی جدید ، واسط کاربری جذاب و استفاده آسان از نرم افزار ، ذخیره خروجی با فرمت و کیفیت و اندازه دلخواه کاربر و چندین و چند قابلیت دیگر که نسخه جدید Mirillis Action به کاربرانش هدیه می دهد.

 قابلیت های نرم افزار Mirillis Action:

  • نهایت کیفیت در فیلمبرداری از صفحه نمایش
  • امکان تهیه فیلم از محیط بازی ها بدون افت کیفیت و با کیفیت HD
  • تنظیم تعداد فریم های مورد نیاز برای فیلمبرداری
  • امکان تهیه عکس از صفحه نمایش
  • ایجاد آسان آموزش های ویدئویی
  • ضبط آنی ویدئوهای وب، ضبط هر آنچه که شما می بینید.
  • گرفتن خروجی از ضبط های شما در فرمت ها و وسیله های محبوب
  • آپلود در یوتیوب یا فیس بوک
  • قرار دادن صدا بر روی ویدئوهای به صورت زنده
  • ضبط همه چیزی که شما بر روی کامپیوتر خود می شنوید
  • پخش آسان ویدئوهای ضبط شده
  • سازگار با فرمت های مختلف در ذخیره سازی
  • استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در نرم افزار
  • کیفیت بالای صدا در نرم افزار
  • مدیریت و ویرایش فیلم ها و عکس های تهیه شده
  • پشتیبانی از GPU و CPU های چند هسته ای برای افزایش سرعت
  • و …
Neuo بازدید : 898 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود قویترین نرم افزار برای عکس گرفتن، کپچر متن، فیلمبرداری از ویندوز و بیرون کشیدن تصاویر یک سایت

با استفاده از این نرم افزار می توانید از قسمتی از محیط ویندوز یا کل صفحه عکس بگیرید. به همین طریق می توانید از محیط ویندوز فیلمبرداری و با فرمت دلخواه خود ذخیره کنید. همچنین می توانید متن یک قسمت را از روی تصویر ان بردارید و نهایتا تصاویر یک صفحه وب یا یک وبسایت را استخراج کنید.



امکانات نرم افزار Snagit 10.0.1 Build 58 :
- امکان تصویر برداری از صفحه دسکتاپ
- امکان انتخاب پنجره خاص برای فیلمبرداری یا کپچر
- امکان ساخت فیلم آموزشی
- امکان تغییر فرمت فیلم
- یکپارچگی بیشتر با دسکتاپ
- امکان اضافه کردن پلاگین در نرم افزارهای مختلف
- امکان بیرون کشیدن عکسها با دادن یک لینک
- امکان ***** کردن تبلیغات در هنگام کپچر وب
- امکان فیلمبرداری از محیط بازیها (DirectX)
- -امکان کپچر همزمان چند ویندوز و نقطه
- امکان ویرایش تصاویر و فیلمها و متن های کپچر شده
- امکان سازماندهی اشیای دریافتی
و ....

Neuo بازدید : 584 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Desktop iCalendar  با ایجاد تغییر در تقویم دسکتاپ باعث زیبایی آن می شود. در واقع این نرم افزار با اضافه نمودن یک تقویم بسیار زیبا و شیک به صورت کمرنگ و محو در سطح دسکتاپ ویندوز باعث زیبایی آن می گردد. همچنین تعداد بسیار زیادی پوسته تقویم در این نرم افزار قرار گرفته که با انتخاب هر کدام از انها می توانید یک تقویم رومیزی بسیار زیبا بر روی دسکتاپ ویندوزتان داشته باشید. این نرم افزار علاوه بر جنبه ی زیباسازی دسکتاپ دارای کاربردهای متعددی است و در آن امکانات و قابلیت های بسیار زیادی قرار گرفته که هر کدام از آنها به شما در انجام برخی از کارهای دلخواهتان کمک می کنند. به عنوان نمونه شما قادرید تا این نرم افزار را طوری تنظیم کنید که قرارهای مهم کاری و مناسبتهای مهم زندگی تان را در تاریخ و زمان مشخص شده یاد آوری نماید و یا با استفاده از نشانگر آب و هوا از وضعیت دقیق آب و هوای محل سکونت خود اطلاع یابید هر کدام از این امکانات و قابلیت ها علاوه بر کاربرد خود با نمایش بر روی دسکتاپ باعث زیبایی آن نیز می شوند.
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:

  • زیباسازی دسکتاپ ویندوز.
  • ایجاد تغییزات کلی در تقویم پیش فرض ویندوز.
  • داشتن قابلتها و امکانات متعدد علاوه بر زیباسازی.
  • قابلیت نمایش دقیق آب و هوای محل سکونت.
  • قابلیت یاد آوری قرارها و مناسبت های مهم.
  • قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
  • قابلیت اجرا در استارت آپ.
  • و ...

Clover

Neuo بازدید : 954 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (1)

Clover 3.0.386 شاید بتوان گفت یکی از بهترین ویژگی هایی که به مرورگرهایی نظیر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس اضافه شد، ویژگی باز کردن و نمایش چند تب (Tab) در یک پنجره واحد بود، به لطف این ویژگی دیگر نیاز نبود تا کاربران برای باز کردن هر آدرس اینترنتی یک پنجره جداگانه ایجاد کنند، اکسپلورر ویندوز هر دایرکتوری فعال (پوشه) را در یک پنجره جداگانه نمایش میدهد و متافسفانه فعلا خاصیت تب را پشتیبانی نمیکند اما ما در ادامه یک افزونه فوق العاده کاربردی و کوچک برای اکسپلورر ویندوز معرفی میکنیم که به شما این قابلیت را میدهد تا همانند رابط کاربری مرورگر گوگل کروم همه پوشه های باز شده را در یک پنجر واحد به صورت چندین تب مشاهده و مدیریت کنید .

Neuo بازدید : 431 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

با استفاده از برنامه Real Desktop 2.02 می توانید صفحه دسکتاپ و در واقع میز کار خود را در ویندوز به یک میز کار واقعی و سه بعدی تبدیل کنید. توسط این برنامه می توانید میانبرها و فایل های دسکتاپ خود را با نظم خاصی روی میز کار بچینید و از شلوغی و به هم ریختگی آن کم کنید. همچنین می توانید همه را در یک جا و روی هم بچینید. آیکون ها حالت انعکاسی در روی میز کار دارند. این برنامه از سرعت سیستم در چنین حالتی نمی کاهد. این نرم افزار دسکتاپ ویندوز را به یک دسکتاپ سه بعدی و واقعی تبدیل می کند. شما می توانید با آیکن های برنامه های مختلف دقیقاً مثل اشیای روی میز کارتان برخورد کنید و آنها را در جای مناسب قرار دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Desktop:

  • قابلیت تغییر سایز آیکن ها
  • چرخاندن آیکن ها و برگرداندن به حالت طبیعی
  • توانایی از بین رفتن و ظاهر شدن خودکار نام فایل
  • قابلیت نشان دادن یا مخفی کردن نام فایل ها
  • کشیدن آیکن و رها ساختن آن (Drag & Drop)
  • انواع مختلف نور و جهت تابش آن
  • توانایی کار در تنظیم نور پس زمینه و حالت های نوری مانند روز، عصر، شب
  • امکان استفاده از چندین قالب زیبا و خوش فرم
  • استفاده ی خیلی کم از منابع کامپیوتر
  • انواع طرح جالب برای سطل آشغال
  • دارای صدای 3 بعدی
  • انواع پشت زمینه
  • و ...
Neuo بازدید : 805 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار تغییر منوی استارت ویندوز

This application really does exactly what it says. If you're bored of Windows 7's Start button, this little app will allow you to change it!

Windows 7 Start Button Changer is a simple application, but it can be awkward to start. It must be kept in its own folder, with the EXE file alongside the sample button orbs. If you try to use orb images from elsewhere, it won't work. Windows 7 Start Button Changer also requires the user to have administrator rights, as it makes pretty fundamental changes to Windows 7.

Once it's up and running, Windows 7 Start Button Changer is an easy application to use. A backup is automatically made of the original state, so you can always go back, at the click of a button. Clicking the change Start button icon will open a folder, allowing you to choose the BMP orb you want. 10 are supplied with Windows 7 Start Button Changer, though you could use them to create your own orb buttons if you wanted.

Windows 7 Start Button Changer is annoying to start with, but it does allow you to easily change the start button's appearance once it's running.

Neuo بازدید : 428 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند.

Neuo بازدید : 663 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

Stardock Fences 2.01.484 ابزاری مفید در زمینه مرتب سازی آیکون های ویندوز می باشد که شما با کمک آن به آسانی می توانید آیکون برنامه هایی که بیشتر با آنها سر و کار دارید را مرتب سازی کنید و دسترسی خود را به آنها سریعتر کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا آیکون های دسکتاپ را دسته بندی کرده و ضمن زیباتر کردن محیط کاری خود دسترسی به برنامه ها را نیز آسان تر کنید و همچنین سرعت عمل خود را افزایش دهید. شما می توانید برنامه هایی را بر اساس کارهای روزانه، هفتگی و ماهیانه دسته بندی کنید و امکان محو کردن آیکون ها بر روی دسکتاپ نیز در این برنامه گنجانده شده است. این برنامه مفید می تواند برای تمامی افرادی که روزانه با برنامه های زیادی سر و کار دارند مفید واقع شود و مانند یک میانبر واقعی عمل کند .

Neuo بازدید : 569 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Otaku Software DeskSpace v1.5.8.3 نرم افزار مخصوص زیبایی دسکتاپ است. این نرم افزار محصول شرکت Otaku Software می باشد که پس از نصب دسکتاپ شما را تبدیل به یک مکعب ۳بعدی خواهد نمود که این مکعب ۶ سطح مختلف دارد. در واقع هر کدام از این سطح ها را میتوان به یک دسکتاپ مجازی تشبیه نمود که در ان پنجره های باز کامپیوتر شما قرار گرفته اند. شما با کمک این نرم افزار دیگر نگران افزایش تعداد پنجره های باز شده کامپیوتر نخواهید بود که در نوار  Taskbar ظاهر می شوند زیرا می توانید هر تعداد پنجره را در یکی از سطح های این مکعب قرار دهید. مثلآ پنجره مای کامپیوتر را در سطح بالای مکعب باز کنید و نیز نرم افزار مدیا پلیر را در سطح پایین مکعب. همچنین برای دسترسی به سطح های مختلف این مکعب می توانید به شکلی بسیار زیبا اینکار را انجام دهید زیرا این مکعب به صورت ۳بعدی است که این امر سبب شده تا وقتی شما موس را در جهات مختلف حرکت می دهد مکعب نیز بچرخد و سطح های مختلف ان که هر کدام مربوط به دسکتاپی مجازی است نمایان گردد. بعلاوه برای دسترسی سریعتر نیز می توانید از کلید های میانبری که در نرم افزار قرار دارد استفاده کنید. بعلاوه این نرم افزار به طور خودکار در هنگام بالا امدن ویندوز اجرا می شود تا تغییرات لازم را بر روی دسکتاپ انجام دهد. شما می توانید از این نرم افزار به صورت کاملا رایگان استفاده کنید زیرا نرم افزار نیاز به کرک ندارد.

Neuo بازدید : 687 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

نرم افزار Stardock ObjectDock Plus 2.01.743  ابزاری جهت قدرتمندتر نمودن و در عین حال زیبا  تر نمودن نوار Task Bar موجود بروی دسکتاپ می باشد که دارای امکانات زیبای  کاربردی و گرافیکی بسیاری می باشد که در ادامه به معرفی برخی از امکانات  این نرم افزار می پردازیم. این برنامه با جایگزین شدن به جای نوار Task Bar  باعث دسترسی آسان به میانبر برنامه ها می شود. این ابزار با نمایش آیکون  برنامه های در حال اجرا این امکان را فراهم میکند تا براحتی بین برنامه ها  حرکت کنید، هنگامی که با ماوس روی آیکون هر برنامه قرار می گیرید آیکون آن  بزرگ شده و عنوان پنجره نمایش داده میشود و این باعث انتخاب بهتر هر برنامه  می شود. هنگامی که شما چندین برنامه را با هم اجرا می کنید یک ساعت گردان  زیبای بر روی نوار این برنامه ظاهر می شود. با نصب این برنامه نوار وظیفه  استاندارد ویندوز را فراموش خواهید کرد، این ابزار کوجک دارای چند پوسته  زیبا نیز میباشد، اگر کامپیوتر شما سرعت پایین دارد می توانید این برنامه  را به گونه تنظیم کنید تا انیمیشن های کمتری داشته باشد و موجب کندی ویندوز  نشود.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار Stardock ObjectDock Plus 2.01.74 :

  • حذف خودکار نوار ObjectDock در هنگام  maximize شدن برنامه ها
  • قابلیت ایجاد همزمان چندین ObjectDock
  •  امکان مشاهده کلیه برنامه های در حال اجرا
  • قابلیت گروه بندی عناصر جهت  دسترسی سریع تر به برنامه های دلخواه
  • افزوده شدن تصاویر پشت زمینه  جدید
  • استفاده از موتور گرافیکی جدید و قدرتمندتر از گذشته
  •  هواشناسی جدید Stardock ReadyView
  • وضوح  بیشتر و سرعت بالاتر و امکان تنظیم آن
  • اضافه شدن افکت های گرافیکی  جدید برای همخوانی با ویندوز ویستا
  • قابلیت فعال سازی یا عدم فعال سازی  مشاهده برنامه در محیط دسکتاپ
  • قابلیت اضافه کردن skins به برنامه
  •  و ...
Neuo بازدید : 702 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

Perfect Clock  نام  ابزاری است که ساعت های مختلفی را به شما عرضه می کند تا بتوانید از آنها بر روی دکستاپ خود استفاده نمایید.این ابزار یک جایگزین بسیار کاربردی و زیبا برای ساعت معمولی ویندوز می باشد پس اگر با ساعت ویندوز خود مشکل دارید و نمی توانید آن ر ابه راحتی ببینید(به دلیل کوچک بودن) این برنامه را حتما دانلود کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PerfectClock v4.5.2.32:

- پوسته های فوق العاده زیبا و جذاب
- قابلیت تنظیم شفافیت ساعت بر روی دسکتاپ برای نمایش بهتر
- سادگی در استفاده و Customize کردن
- Alarm برای خبر دادن زمان به صورت نامحدود هشدار دهند و یادآور کارهای شما
- Screen Saver زیبا همراه با نرم افزار و دارای پوسته های بسیار مختلف
- نمایش تاریخ سیستم و نمایش ساعت بر روی دسکتاب بصورت جذاب
- مطابقت سریع با تاریخ و زمان سیستم کاربر
- پشتیبانی از چندین زبان زنده دنیا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

درباره ما
Profile Pic
Digital World
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام...؟
    کدام سیستم کامپیوتری را می پذیرید؟
    اسمارت فون مورد علاقه شما....؟
    کیفیت سایت را چگونه بررسی میکنید؟
    Tools

    چت روم اختصاصی سایت



    آپلود عکس و فایل


    بازی آنلاین

    فروشگاه

    APPS

     


    آمار سایت
  • کل مطالب : 332
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,383
  • بازدید ماه : 2,698
  • بازدید سال : 29,810
  • بازدید کلی : 748,178
  • عضویت در سایت

    عضویت در

    انجمن و خبرنامه سایت

    حل مشکلات شما در انجمن

    دریافت بروزترین مطالب در ایمیلتان

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

    ارسال نرم افزار و مطالب مورد نیاز شما به ایمیلتان

    و...

    پس زود باش

    ثبت نام

    کلمات؛ شورش را درآوردید

    یکی از کارکنان شرکتIBMاشتباه بزرگی مرتکب شد و۱۰میلیون دلار به شرکت ضرر زد اوبه دفتر تام واتسون (بنیان‌گذار شرکت) احضار شد و پس ازورود گفت :تصور میکنم باید از شرکت استعفا دهم واتسون گفت شوخی میکنی!ما همین الان۱۰میلیون دلار بابت آموزش شما هزینه کردیم


    با گریه به دنیا میآیی اما چنان زندگی کن تا با خنده از دنیا بروی


    بهترین درمان برای قلب شکسته ، این است که دوباره بشکند


    نگران نباشید که مردم درباره شما چه فکر میکنند ، آنها احتمالاً در مورد شما فکر نمیکنند


    انسان باید خود را به دو چیز عادت دهد ، جفای ایمان و ظلم بشریت


    برگرداندن تصاویر روی دیوار ، مسیر تاریخ را دگر گون نمیکند


    هر اقدامی اگر بزرگ باشد ابتدا محال به نظر میرسد


    وقتی که اومدی، نفهمیدم کی اومد......... وقتی همه جارو به هم ریختی فهمیدم کی اومده (پسرخاله)


    آیینه ها دچار فراموشی اند و نام تو... ورد زبان کوچه ی خاموشی امشب تکلیف پنجره بی چشمهای باز تو روشن نیست!
    "قیصر امین پور"


    دلتنگی یعنی روبروی دریا ایستاده باشی و خاطره یک خیابان خفه ات کند


    خدایا یه ریست بده. ما که هیچ، دنیا هم هنگ کرده!


    صبر، یعنی واکنش دربهترین فرصت نه اولین فرصت...


    تا ۵ صبح تو اینترنت هستم همسایه مون که یه مرد مذهبیه، منو دیده میگه :آفرین همیشه به بچه هام میگم از شما یاد بگیرن که تا صبح چراغش روشنه و مشغول عبادت :|


    کاش می شد :
بچگی را زنده کرد! 
کودکی شد، کودکانه گریه کرد! 
شعر قهر قهر تا قیامت را سرود! آن قیامت، که دمی بیشتر نبود! فاصله با کودکی هامان چه کرد؟! کاش می شد بچگانه خنده کرد.


    His friends :دوستان هیز
    Subsystem :صاحب دستگاه
    Jesuse :در اصفهان به بچه گویند که دست به چیز داغ نزند
    Accessible :عکس سیبیل


    گوش ندادی!!! این بغضها... تاوان کر بودنت!


    سرنوشت..... بد نوشت.....


    تنهایی بهترین دوست آدمه چون هیچموقه آدمو رها نمیکنه


    پشت یه پراید نوشته بود: اعوذ بالله من النیسان الرجیم


     هنوز منتظرم وسط یک شب بارانی که از شدت تب عرق کرده ام بیدارم کنی و بگویی چیزی نیست خواب می دیدی


    لغت نامه جدید:
    category :این گربه کدوم گوریه؟
    morphine :باید بیشتر فین کنی.
    keyboard :چه کسی برنده شد؟
    misscall :دختر نابالغ را گویند.
    freezer :حرف مفت
    already :گند زدی به همش رفت!!!


    سرور در حال ارتقا میباشد چیست؟ زمانی که مدیران میخوان برن شمال و چند روزی نیستن میگن سرور در حال ارتقا.....


    تو را من یاد خواهم کرد همه هنگام.... نه چون نیما که میگوید شباهنگام... میخندم! دیگر تب هم ندارم!! داغم نیستم!!! دیگر به یاد تو هم نیستم!!! سرد شده ام!!!! سرد سرد!!! میترسم..... شاید دق کرده ام.... کسی چه میداند!!!!!!!!!!


    لنگه های چوبی در حیاطمان گرچه کهنه اندوجیرجیر می کنند ولی محکمند خوش بحالشان که لنگه همند...


     یک جمله ی زیبااز طرف خدا :قبل از خواب دیگران را ببخش ومن قبل از اینکه بیدارشوید، شما را بخشیده ام...


    بعضیا اول Copy، Paste بودن بعد دست و پا درآوردن!


    کسی که سلول انفرادی راساخت، میدانست سخت ترین کار انسان، تحمل خویشتن است.
     
    آقا به جان خودم با موتور بودم یه ماشین بهم زد بهش میگم این چه طرز رانندگیه برداشته میگه شما باید صبح صدقه مینداختی!!!!!!!!!!!

    زندگى هنر کشیدن نقاشى، بدون پاک کن است. جان گاردنر


    شهیدان را به نوری ناب شوییم درون چشمه ی مهتاب شوییم شهیدان همچو آب چشمه پاکند شگفتا آب را با آب شوییم؟ قیصر امین پور
     
    مثبت اندیشی یعنی: اگه یه گنجشک رو سرت رید....!!! لبخند بزن و بگو: "" خدایا شکرت که گاوها پرواز نمیکنند ""
     
    دانشجویان عزیز در فصل امتحانات زیاد به خودتان فشار نیاورید حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت همیشه میگفت امید من به شما دبستانی هاست
     
    به بعضیام باید گفت با یه خدافظیه بلند خوشحالمون کن...

    به انسان تندرستی و ثروت بدهی ، او هر دو را در جستجوی سعادت از دست خواهد داد

    تا چیزی را نپذیزیم نمیتوانیم تغییرش دهیم

    خدا به زمان احتیاج ندارد و هرگز دیر نمی کند
     
    یک مثلی هست که میگه: هرکسی در کیسه اش زر بُوَد سخنش مقبول است گرچه خر بُوَد!

    RSS
    <a href="http://parstools.com/">

    فید خوان rss reader

    مشاور برند از صفر تا صد